Boredmonkey en Molduck, komen jullie heen met de trein? Ik kan jullie en evt HDD en Next oppikken in bijvoorbeeld Harderwijk. Terug kan Tim dan HDD ook weer afzetten in Harderwijk of Amersfoort wellicht?
Hmm... zo vroeg al. In dat geval zou je evt ook nog de bus kunnen nemen richting mijn dorp (vertrekt om 12:14), dan ben je iets na half 1 hier (en haal ik je gewoon bij de bushalte). Geef zaterdagmorgen maar door wat je doet, qua energie is wachten misschien prettiger?
Ehm,jou ophalen in Dronten gaat alleen als Molduck en Boredmonkey vanuit Harderwijk de bus nemen, ik was van plan om maar naar 1 station te rijden eerlijk gezegd Of jij moet in Dronten de bus pakken? Dan pik ik je wel op bij de bushalte.
Ik denk dat veruit de eenvoudigste oplossing is, als ik naar Harderwijk kom.
Voor mij is de bus in zowel Dronten als Harderwijk hit or miss [1x per uur; weinig speling; te ver om te lopen indien gemist].
De jongedames lijken in hetzelfde schuitje op Harderwijk - en die gaan natuurlijk sowieso voor
En ik snap best dat je niet naar beide tegenovergestelde plekken wilt rijden.
Dan zou het fijn zijn als je ons op Harderwijk zou kunnen oppikken; hoewel de tijd wat onhandig is.
Denk dat de dames uit Amersfoort komen, die trein komt aan op xx:08 en xx:38.
Ik kan aankomen om xx:08 [via Amersfoort ook], of xx:21 of xx:51.
Of alternatief proberen we de bus op Harderwijk te halen, en geven we een gil als dat niet is gelukt - maar dunno of de dames dat zien zitten