Ja, was weer echt supergezellig
Misschien deels doordat het een weekend was, of doordat we elkaar toch tamelijk goed kennen, maar was ook fijn dat we soms gewoon wat uitrusten op de bank, of gezellig wat zaten te praten
Maar de spellen waren ook leuk! Meerdere nieuwe gedaan - waarbij ik de volgende keer in m'n spellenwinkel maar eens ga kijken of ze daar ook dat submarinespel hebben. Is ook gewoon fantastisch als reisspel, want het is zo compact!
En Mysterium is altijd leuk
Waarbij we het op moeilijkheidsgraad Hard hebben gehaald
..Wel een beetje jammer dat ik bij weerwolven 1 nacht van de 4 potjes 4x een weerwolf was. Echt zo typisch
En bij de overige weerwolven/verrader potjes natuurlijk ook, maar toen slechts iets van de helft van de keren.. wat alsnog ver bovengemiddeld is
Geweldige locatie
Fantastische borrelhapjes
En een enerverende terugreis, waarbij ik meteen een vollediger beeld van de provincie Utrecht heb gekregen
Ohja, en niet te vergeten, tof dat Jean-Baptiste Poquelin er ook was! Wederom als uitnodiging:
als mensen al een tijdje overwegen om eens naar een spelletjesdag te komen, we zijn echt heel leuk en lief Zo, thuis. Volgens mij 3.5 uur ruim onderweg geweest nu ben ik moe.
We kwamen vrijwel precies tegelijk thuis