Heel logisch inderdaad, zeker met jouw werk, Swifty.
Ik was aan het overwegen om als het niet door zou gaan, eventueel mijn deur open te gooien, maar met volgende beperkingen:
- mocht je al griep of verkoudheidsklachten hebben, liever niet.
- enkel 1 dag, geen weekend
- met een beperkte groep, ik krijg voor België geen specifieke regels gevonden. Wel dat in Oostenrijk je max met 5 mensen mag samenkomen, dus denk dat ik het daar ook op wil houden (al denk ik dat er sowieso niet veel mensen zullen zijn die voor 1 dag en onder de huidige omstandigheden naar mij zullen afzakken)
- allemaal onder voorbehoud. Als de maatregelen strenger worden, als ik zelf ziekteverzchijnselen vertoon, etc etc, dan laat ik het niet door gaan.
Dat waren mijn gedachten... maar ik ben er nog niet over uit of ik het moet doen, of dat het onvestandig is en ik gewoon het zekere voor het onzekere moet nemen en het niet door laten gaan. Ik ben gewoon spellenverslaafd.
Mochten mensen er iets in zien, pm me. Mocht je dit echt een idioot idee vinden, post het dan ook of pm me dan ook, want zoals ik zei weet ik niet goed wat wijsheid is.
Als er niets door gaat, kunnen we inderdaad wel proberen iets online te doen. Op boardgamegeek spelen ze ook bordspelen op een forum. HDD jij had een site waar je bvb dobbelstenen kon rollen? Kunnen we ook over brainstormen. Een paar mensen doen bvb een spel organiseren in een topic in het spellenforum. Een spel dat je zelf ook hebt en via posten en kaarten via pm sturen enzo kan hosten. Anderen spelen ze dan, maar wel maar één spel per persoon, zodat iedereen een kans heeft om mee te spelen.
Of een coöp spel waarbij iedereen zetten kan doen (beetje à la Ironsworn dat HDD in de relaxhoek doet.
Of een potje weerwolven (of Blood on the Clocktower) via de chat.
Of...