Mijn vader kwam net op bezoek. Begon na een tijd te vertellen dat ie op een verjaardagsfeest zaterdag hoorde dat iemand, laten we hem Frans noemen, want zo heet ie ook, die namiddag opgenomen bleek te zijn in het ziekenhuis met Corona.
De volgende dag gaat mijn pa wandelen, komt iemand tegen die hij kent en vertelt dat verhaal. Die man zegt "Och nee, echt, Frans?! Goh daar ben ik gisterenochtend nog geweest en gewoon mee aan't praten geweest."
En nu vertelde mijn vader dus dat hij er van schrok hoe snel het kan gaan, want voor hetzelfde geld heeft Frans het aan die man overgegeven en die man heeft nu met mijn pa gepraat en dat hij het nu misschien ook heeft. En ja... toen dacht ik mijn pa is dit face to face tegen mij komen vertellen... Ik weet niet of het zo snel allemaal overslaat en hoe dat zit met incubatietijd enzo.
MAAR door dat verhaal heb ik wel zoiets van hmm het kan heel snel spreiden en for all I know heb ik het nu dus ook al via mijn vader (wat voor mij niet erg is, maar wil wel mijn pa in de gaten houden, zonder het dramatisch te maken, want ik denk niet dat ie het nu al meteen heeft, maar gewoon to be sure) en lijkt het me beter om niet irl te meeten en gewoon een online spelletjes extravaganza te doen.