Laat ik hier dan ook nog even reageren, aangezien ik hier wél een belanghebbende partij in ben, als zijnde taxi chauffeur. Ik kan nl. behoorlijk geirriteerd raken van dit topic. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden op papier te zetten, maar ik heb een poging gewaagd.
Feit is; er zijn hier gewoon maar weinig taxi chauffeurs. Dat is geen verwijt, dat is een constatering. Er zijn hier nu eenmaal meer spelletjesdagbezoekers die geen auto hebben dan wel. Het zijn dus vaak dezelfde personen die moeten rijden. En zeker als er mensen die vorige keer wel reden maar nu niet kunnen komen (bijv. een TimvDons), wordt de spoeling dun en moet je dus creatief zijn. Ik ben dus begonnen om de boel een beetje in te delen om te voorkomen dat het weer in de soep loopt. Dat ofwel taxi's snel vol raken of dat er op het laatste moment mensen nog moeten rijden en er eigenlijk geen plek meer is. De vorige keer gebeurde dat, moest er de laatste dagen nog gehusseld worden, en dat wil ik gewoon niet nog een keer. Is ook niet nodig. Er zitten genoeg slimme mensen op het forum, dus moet een taxi indeling een eitje zijn zou je zeggen.
Ik start dus een planning op (iemand moet het doen), er blijkt een groot animo te zijn voor mensen die mee willen rijden vanuit de regio Utrecht, maar als ik met een voorstel kom voor een indeling, geeft bijna niemand meer thuis. Vandaar dat ik vorige week al een licht geirriteerde post plaatste dat ik het jammer vond dat er bijna geen repons was of mensen het wat vonden. Taxi's delen zich niet vanzelf in. Er bleken dus 3 auto's nodig te zijn, De_witte, Elise en ikzelf. De_witte en Elise heb ik ingedeeld, mezelf heb ik open gelaten voor locatie Utrecht CS. Ik kan nl. niet bepalen voor mensen of ze daar kunnen komen of niet. Volgens mij moet dus de vraag beantwoord worden wie er nog met mij wil rijden vanaf dat punt. De rest is allang niet relevant meer. Dat had ik al bekeken en dat gaat niet. Daar is het aanbod te beperkt voor.
Ik snap Lukie's post dus volkomen en ben het 100% met hem eens.
Maar dus voor nu, ik heb naast HDD en mezelf nog 2 (of eventueel 3 in geval van nood) plekken over voor Utrecht CS pick up/drop off en ik wil dus graag weten wie daar gebruik van wil maken. Dus, Starlight, D*N, HIDM, of iemand anders; als er 1 of meer van jullie nog mee wil rijden (heen, terug of beiden), laat het me weten. Dan kunnen we binnenkort een tijdstip gaan afspreken.
Ik houd er nl. niet van om dat allemaal de laatste dagen te regelen.
Einde bericht.