En dat als je woonkamer al vol bedden ligt, waar speel je dan de spellen?
En ook: als iedereen weg is zit jij met een huis dat overhoop ligt.
Ook ik ben trouwens thuis hoor, al had ik dat niet gemeld. Wie mij hoorde, had waarschijnlijk al door dat ik richting verkoudheid aan't gaan was en inderdaadn, die is die nacht volop uitgebroken, dus heb 2 dagen ellendig op de bank gelegen.
Zo blij dat ik de spelletjesdag nog wel heb mee kunnen maken want hij was weer heel leuk. Een quote uit het gesprek met Andreas in de auto: "Die zus van Elise was ook leuk. Eigenlijk is de hele groep echt leuk!"
En dat is ook zo. Soms zit er in een groep altijd wel iemand die je wat minder ligt, maar dat heb ik hier dus helemaal niet. Zo heerlijk en leuk!
Fijn dat Escape en Dominion je bevielen HDD.
Oh en over weekendje spellen doen gesproken: ik overweeg héél erg om met de spellenbeurs in Essen gewoon alle vier de dagen te gaan. Wie mee wil, laat maar horen. Of desnoods zaterdag en zondag als mensen donderdag en vrijdag niet kunnen. Maar dan heb je dus eigenlijk al een weekend vol spellen. Weliswaar op een gigantische beurs, maar dan betaal je inkom (en eten en hotel) en heb je de hele dag de nieuwste spellen ter beschikking die voor je uitgelegd worden en alles.
En s' avonds zijn er blijkbaar ook nog her en der evenementen of lobbies in hotels vol mensen die spellen aan het doen zijn.