Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Met wie?
Oisterwijk kan ik op de fiets
Ik ook maar dan duurt het even, dus daar begin ik niet aan
Er zijn in Nederland een aantal natuurvriendenhuizen (van stichting Nivon). Afhankelijk van het huis kunnen er tussen de 40 en 100 mensen logeren. In de meeste huizen zijn 2- of 4 persoonskamers te boeken voor een prijs van 20-25 euro per persoon per nacht (wel moet er zelf beddengoed meegebracht worden). Er is een grote keuken waar gasten zelf kunnen koken en over het algemeen zijn er enkele grote ruimten waar activiteiten gedaan kunnen worden (zoals spelletjes spelen).Mijn idee was om een weekend te plannen (bijv. vrijdag-zondag). Iedereen kan dan zelf reserveren (en uiteraard ben je ook welkom als je maar 1 of 2 dagen kan).Zelf ben ik deze week in Bornerbroek (bij Hengelo) geweest, en van dat huis weet ik zeker dat het geschikt is. Qua gemiddelde reisafstand lijkt het huis in Oisterwijk (Brabant) ook geschikt, maar daar weet ik niet helemaal zeker wat voor ruimtes er zijn. Ook een weekendje aan het strand (Wijk aan Zee) behoort tot de mogelijkheden
ik vind dit wel een plan eigenlijk. Hoeveel mensen hebben hier serieus interesse in ? Een vrijdag(avond) tot en met zondag(avond) ?
Afhankelijk van of ik kan ben ik helaal voor lijkt mij eht gezellig.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
616 gasten en 3 vaste bezoekers