In Essen zelf had ik niet echt een (betaalbaar) hotel meer gevonden toen ik het zo'n maand geleden boekte. Dus ik zit zelf in Duisburg, wat nog een kwartiertje rijden daarvandaan is.
Ik zit
Hotel Landhaus Milser. Die was toen aan superpromo, (49 euro per nacht voor een 4 sterrenhotel). Als je daar voor die ene nacht ook boekt (of ergens in de buurt), kan je met mij meerijden naar de beurs zelf. Of met een luchtmatras past er misschien nog wel één persoon bij mij op de kamer, al heb ik gedaan idee of dat mag (vast niet, maar weet ook niet hoe ze dat gaan controleren).
Maar misschien zijn er nog wel opties in Essen zelf. Ik moet bekennen dat ik niet naar jeugdherbergen gekeken heb, want ik ben zo'n luxe snob die niet met 9 anderen in een zaal op een stapelbedje wil liggen en een badkamer wil delen.
Eindhoven ga ik waarschijnlijk het zoontje van mijn neef mee naartoe nemen, want die is ook een board game geek aan het worden (mea culpa). Maar dan ga ik met hem eventueel op zaterdag en met de fijne mensen van dit forum op zondag (of andersom, wat hier het beste uitkomt).
Antwerpen is meteen het weekend daarna, dus misschien overkill, maar screw it, dan ga ik ook!
Tenzij ik tegen dan al kan verhuizen, dan heb ik andere dingen te doen.