Hoe laat ben je vertrokken deze morgen? Toch nog op een deftig uur thuis
Niet.
Vrijdag en zaterdag gegaan, want op 1 dag op-en-neer zag ik niet helemaal zitten.
Maar vrijdag ging de trein om 7u46
En ik schreef die post toen ik weer internet had in Nederland. Een uur later pas was ik thuis
--
Al met al veel toffe spellen gedaan.
Sommige eenvoudig, andere ingewikkeld..
Sommige eenvoudig maar verloren we alsnog [we faalden hard als roodkapje]; andere ingewikkeld maar haalden we op onze sokken [o.a. het universum gered - you're welcome].
Daarnaast hebben we rivieren aangelegd in historisch china; mensen laten wachten op hun hamburgers; elkaars tanks kapot geschoten; diertjes gespaard totdat dat spel STOM was; gekaart met Koreaanse moordmonsters.. en vast nog andere dingen die ik inmiddels ben vergeten
ohja, en geprobeerd om in het Duits toverdrankjes rond te brengen, maar daar faalde onze talenknobbel net te veel
Even over Eindhoven.
Okay, laten we anders gewoon even een namenlijstje maken.
Ik ga even globaal af op vrije interpretatie vande posts so far; feel free om aan te vullen en te veranderen.
Robbie; Zaterdag: Ja; Zondag: Ja;
Deels afhankelijk van neefs-zoontjeMolcrazy: Zaterdag: Misschien; Zondag: misschien
Daisy: Zaterdag: Misschien; Zondag: misschien;
voorkeur zaterdagLoezel: Zaterdag: Misschien; Zondag: Ja;
Voorkeur zondagMaxwest: Zaterdag: misschien; Zondag: misschien
Niek: Zaterdag: misschien; Zondag: misschien
Starlight: Zaterdag: misschien; Zondag:
neeTimvdons: Zaterdag:
nee; Zondag: Ja
Elise: Zaterdag: Ja; Zondag: Ja
HDD; Zaterdag: misschien; Zondag: misschien
Potentieel een heel grote groep - maar ten tijde van de posts natuurlijk nog relatief weinig zekerheid.
Lijkt me niet echt een voorkeur qua zaterdag/zondag so far te bestaan.
In general zijn auto's natuurlijk heel aantrekkelijke opties