Welkom Anouchka!
Het was weer leuk, het was weer laat en het was weer gezellig.
HDD, Betrayal was nog heel spannend. Maike en ik stonden in de gallery met elk een verfbus en Daisy elders op de eerste verdieping. Maar Elise viel Daisy aan en vernietigde haar verf. Toen sloeg Maike er in om de derde klodder verf op Elise's schilderij te spetteren en moesten we er nog maar eentje doen. Maar er was ook nig maar één bus verf, in mijn handen. Dus Elise moest die pakken en vernietigen en zou dan ook gewonnen zijn.
Ik probeerde de bus verf open te doen, maar het lukte me niet. Ik gaf hem snel door aan Maike die nog bij me stond. Elise was onderweg naar ons om het af te pakken. Maike probeerde de verfbus te openen, maar helaas, dus ze gaf hem snel door. Daisy kwam ook onze kant op om ons te helpen. Ik sloeg er daarna weer niet in en Elise kwam de gallery binnen!
Uiteindelijk is Maike er op het nippertje in geslaagd de laatste verfbus te openen en Elise's schilderij te vernietigen en Elise's haar werd wit, haar huid begon te verschrompelen en ze zakte uiteindelijk in elkaar tot een hoopje stof.