Wie zin heeft om naar mij te komen, is welkom. Ik kan alleen niet echt een mega datumprikker opzetten, want de enige weekends die ik dit jaar nog kan zijn 21 oktober of 16 december. En 21 oktober is een week voor Essen, dus misschien is 16 december dan het beste, maar dat loopt al tegen feestdagen aan dus geen idee of dat ideaal is?
Voor ergens januari - maart is Pjotr volgens mij aan het kijken.
---------------------------------------------------------
Over Essen gesproken, dat is dus van 26 okt t/m 29 okt.
- Als je komt, raad ik aan je tickets op voorhand online te bestellen. Dan kan je meteen een massa van 200+ man aan de kassa voorbijsteken en naar binnen gaan.
- Als je met de auto komt: zelf parkeer ik op
P10, de shuttle parking omdat bij de beurs zelf het een drukte van jewelste is. Daar sta je letterlijk nog anderhalf uur in de file voor de ingang, terwijl één voor één alle 9 parkings vollopen en je uiteindelijk toch naar P10, die shuttle parking moet rijden. Om tijd te besparen door in de file te staan, kan je dus beter rechtstreeks naar die P10 gaan en daar de shuttle bus naar de beurs nemen. Ietsje meer gedoe, maar ik heb 2 keer tot bijna 2 uur in de file aanschuivend voor een parking gestaan, terwijl de rest van de wereld gezellig binnen zit te spelen en ben daar klaar mee.