Zoals naar een bepaald Nivon huis in Bennekom?
Ja ik dacht dat het voor de Nederlanders wel heel ver zou zijn. Misschien zijn er ook NL evenementen?
De slet kenden ze al, haha. Blijkbaar voegen ze elk jaar nieuwe spelelementen toe en aangezien dit het 10e jaar is zit er al heel wat nieuws bij!
Ik ben intussen ingeschreven voor het Weerwolven event. Als er nog Belgen (of Nederlanders die mijlenver willen rijden voor één avond) willen, moet je blijkbaar snel zijn, want het loopt stilletjes aan vol. Ik heb al een paar dingen vernomen die ze willen doen
(omdat ik misschien een soort van enigszins aan het daten ben met de organisator)Er gaat sowieso elke dag een gebeurtenis zijn. Bvb Roddeldag, waarop iedereen enkel mag fluisteren (zodat je eigenlijk alleen maar je buren hoort); of Wie Draagt de Broek waarbij enkel de mannen mogen praten, maar het de vrouwen zijn die uiteindelijk gaan stemmen. En dus met beroepen. Ze hadden vroeger een koning die éénmaal gratie kon verlenen aan iemand die gelyncht was, maar die hebben ze nu vervangen door een mensensmokkelaar. Die mag iemand die eigenlijk gelyncht gaat worden redden door hem naar een ander dorp te smokkelen. Die komt dus in een nieuwe groep terecht en mag daar verder spelen.
Ik zal proberen op te letten en als er animo voor is bij een eventueel volgend weerwolvenspel op een spelletjesdag ook iets van overnemen?