Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Oh ja, voor juli heb ik nog maar 2 zaterdagen waarop ik bij mij spelletjesdag zou kunnen houden: 20 of 27 juli.Ik heb een Doodle ding gemaakt, zodat jullie je voorkeur kunnen doorgeven (mocht je van plan zijn om te gaan en zin hebben om all the way naar Arendonk te rijden).Je kan hem hier invullen!
Drie mensen hebben hem ingevuld, maar beide dagen hebben nu 2 stemmen (maar eentje dus van Lucy die nog niet zeker weet of ze dan wel weg kan). Dus het is nog niet helemaal duidelijk óf het door gaat (want misschien niet genoeg mensen?) en zo ja, welke dag. Zal de poll nog even laten staan.
Ik denk dat ik dan 27 juli doe.Maar Lucy, als je 21 juli langs wil komen, ook gezellig! Ik ken nog wel anderen (niet van het forum) die ook al eens aangegeven hebben een spellendag te willen doen dus kan die mee uitnodigen, als jij dat ziet zitten?
De 27e bij deze afgeblokt Ik bied 3 plekken aan in mijn auto om mee te rijden vanaf Utrecht CS (of een ander centraal punt in die omgeving als dat beter uitkomt) - wie biedt??
Ik had jou er sowieso al bij gerekend voor 27 juli omdat je de doodle had ingevuld En 21 juli kan ook als Lucy kan.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1054 gasten en 7 vaste bezoekers