Goedenavond Survivors en welkom bij de finale uitzending van:
En hier is uw presentatrice Daisy!
Daisy: "Dank jullie wel kijkers en welkom bij de finale van Realitynet.nl got Talent! En dat hebben we geweten. Vandaag zullen maar liefst 12 deelnemers voor jullie optreden in deze finale. Elk met een uniek talent. Maar welk talent kan jullie het meeste bekoren? Op TV hebben wij altijd een 3 koppige jury. Chantal Jansen moet echter optreden in een musical, Dan Karaty is druk met de finale van So You Think you can Dance en Gordon komt hier niet in, dus het lot van de finalisten ligt volledig in jullie handen.
Laten we direct beginnen met de eerste kandidaat. Hij komt helemaal uit het verre Spanje gereisd .."
“
Protest!”
Daisy: “Wie is dat?”
Lukie4: “Ja wie denk je. We hadden toch afgesproken dat ik als eerste mocht?”
Daisy: “Nou niet dat ik weet. Ik heb eerlijk geloot .Dat ik als eerste jouw briefje in het bakje deed, wil niet zeggen dat je ook als eerste mag.”
Lukie4: “En toch teken ik protest aan.”
Daisy: “Nou dat is genoteerd, maar ik wil toch graag verder met ...”
Lukie4: “
Protest!”
Daisy: “Houdt je nog op vandaag?”
Lukie4: “Nou ik doe eigenlijk mee onder protest, en dat wil ik bij deze graag duidelijk maken. Ik ben klaar!”
Daisy: “Dus dit was het?”
Lukie4: “Ja!”
Daisy: “Nou ok. Nou dames en heren, dit was de eerste act van vanavond, de protest act van Lukie4!”
Het blijft angstig stil in de zaal …
Daisy: “Dan gaan we nu verder. Zoals gezegd komt deze gast helemaal uit Spanje. Hij is de allerbeste hulpsinterklaas van Realitynet … hier is Nico ofwel Jann!”
Jann: “
Dankjewel Daisy.
Tsjongejonge, wat was die act hiervoor een hysterie.
Maar mensen in de zaal ik ga u zeker vermaken.
Ik ga proberen een gevoelige snaar te raken.
Al tijden pendel ik met vliegtuig en bus,
tussen Nederland en Spanje, een hele klus.
Die stoomboot is alleen voor die oude knar.
Die raakt van vliegreizen totaal in de war.
Hij heeft af en toe wat hulp nodig van mij en die honderd andere hulp Sinterklazen.
Ik denk dat mijn talent u zal verbazen.
Daarom vertel ik nu gewoon heel koel.
Lief publiek, kijkt u eens onder uw stoel.”
Het publiek kijkt onder hun stoel en vindt … niets!
“Ja mensen, wat een enorme verrassing hier.
En nee, het zijn geen frustraties die ik op u botvier.
Weet je, in tegenstelling tot een zangeres in uit Voice houd ik woord, ja echt de mijne
En doneer ik voor elke stem in de finale een cadeautje aan de Filipijnen.
En omdat ik zeker weet dat jullie mij kiezen.
Heb ik de pakjes alvast verzonden, opdat ik niet kan verliezen!”
Daisy: “Applaus voor Jann dames en heren!” Het publiek is er niet helemaal uit wat ze hier van moeten denken.
Daisy: “Dan gaan we verder met de volgende act. Waar hij vandaan komt, weten we niet. En wat ie precies komt doen, weten wij eigenlijk ook niet. Hier is onze eigen man of mysterie … trialk!”