Dus, ik ga de komende dagen een kort jaaroverzicht posten. Ik kies een of twee gebeurtenissen uit de voorbije 11 maanden en kijk wat er op die datum, behalve dat specifieke ding in de wereld, ook nog allemaal op het forum gebeurde. Het kan dus zijn dat je er niet tussen zit, maar dat komt dan omdat je die dag niets gepost hebt.
We beginnen uiteraard met
Januari!
Op 20 januari begon Barack Obama aan zijn tweede termijn als President van de Verenigde Staten.
Nieky was die dag echter dronken:
Niet meer uitgaan de zqterdag vokt tenramenweek
En Daisy had een kriebelhoest:
Kriebelhoest ... En zo erg dat je er niet van kunt slapen en je buikspieren pijn van gaan doen. En niet alleen bij het hoesten, ze doen sws pijn.
Bjorrn speculeert over Tim:
Ik denk inderdaad dat Tim kan terugkeren en dat het een zelfde soort opdracht is als het mollenboekjes stelen van Paul.
Molbelg had het dan weer over Zarayda:
Zarayda heeft maar 1joker -> 1 joker is geen optie -> Zarayda is niet de mol ...
Hadewychisdemol bekeek de overzichten van Heinz:
Stop maar Heinz, de mol zit er al bij
En Miek37 maakte zich druk om de priesterhint:
Als Kees de mol is, dan hebben we wel heel vaak achter elkaar een mol gehad die zelf niet echt wat verpestte en mee ging in fouten van anderen. Dat zou ik jammer vinden, omdat het een beetje makkelijk is. Een goede molsactie komt uit de mol zelf, maar de laatste tijd horen we heel vaak dingen als "de kandidaten gingen al fout, dus ik heb niets gedaan om ze te verbeteren", en dat vind ik gewoon geen molsactie.
Mee eens, bovendien zou zowat de helft van het molkijkend publiek, incl degenen die de priesterhint niet kennen, het al na 2 a 3 afl. bij het juiste eind hebben.
NextGP was jarig en werd volop gefeliciteerd:
Gefeliciteerd Next.
Ik vond 17 altijd best een verschil vergeleken met 16. Met 17 leek je jaren ouder
NextGP, van harte met je verjaardag!
Van harte Next gp
NEXT GP:
Gefeliciteerd NextGP!
Van harte gefeliciteerd NextGP!
Vroeger vond ik 17 een waardeloze leeftijd, niks extra's (met 16 brommer, met 18 autorijden), maar tegenwoordig is dat anders. Ben je al aan het lessen geweest?
Dankjewel allemaal!!!
@Swifty: ik ga nog niet lessen, durf en wil ik nog niet. Denk dat ik het pas over een paar jaar nodig zal hebben dus wacht er nog even mee
Ook namens mij nog van harte Next GP