Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 41068 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #60 Gepost op: 5-11-2013, 23:56:49 »
Eén van de grootste trainwrecks die Glee ooit heeft gedaan, maar wel geweldig ::rofl::. Ik heb een vriendin die heet Kiki, dus ik bleef het maar zingen :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 5-11-2013, 23:57:42 »
En nu snel naar de Main Stage, want Lady Gaga staat op springen!

Yoü and I en een piano...

I just want to be myself and I want you to love me for who I am:

Guest Star Tony Bennett!

En als afsluiter nog twee heel recente nieuwe nummers:

Goeienacht!!  ::zwaai::

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 5-11-2013, 23:58:37 »
Eén van de grootste trainwrecks die Glee ooit heeft gedaan, maar wel geweldig ::rofl::. Ik heb een vriendin die heet Kiki, dus ik bleef het maar zingen :-X
Ik kende heel het lied niet, maar heb het meteen een paar keer achter elkaar geluisterd en daarna nog vaak in mijn hoofd gezongen. :)
En het origineel opgezocht. :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 6-11-2013, 16:26:58 »
Vandaag wat vroeger, want ik heb vanavond geen tijd! Veel met de letter M vandaag. Madonna, Mol en Molotov!
Discovery Stage
Een groep die ik heb leren kennen in Mexico. Niet persoonlijk natuurlijk, maar doordat mijn collega die groep kende. En doordat velen mij waarschijnlijk als een gringo beschouwden buiten de werkvloer, denkende dat ik Amerikaans was. In Molotov zitten twee MExicanen en één Amerikaan en in Frijoleras steken ze de draak met elkaar. De Mexicaan zingt in Spaans met zwaar Engels accent en de Amerikaan zingt "Don't call me gringo, you f*cking beaner!"
Gezellig! :)

Ze hebben ook het heel gezellige, beschaafde, mee-gil-bare PUTOOOOOOOO!

En afsluiter Guacala Que Rico:

Theatre Stage
Op de Theatre stage niets dan Molmuziek! Muziek die te horen was in WIDM en/of de Vlaamse Mol. Uiteraard te beginnen met Ugo Farell's Oratio. Wist je dat het begin ervan gebruikt werd voor de eindgeneriek van de eerste widm reeks?

Het wondermooie stukje dat bij een droevige zaak hoort: Jeanine's sprong

Twee in één: de testmuziek, maar in de tweede helft ook de opdracht met de boobytraps (met Patrick als Mol en Art als winnaar) waarin Anna zich een weg door de boobytraps en sluipschutters baant maar dan afgemaakt wordt:

Deze komt uit de Vlaamse Mol, waar drie kandidaten de anderen moesten zoeken. Heerlijk chaotisch, met deze wanhopende muziek erbij door de nauwe doolhofstraatjes van Venetië, het komt telkens terug als ik de muziek hoor.

En deze werd in WIDM3 in Portugal gebruikt. Geweldige muziek en door WIDM heb ik Gustavo Santaolalla leren kennen en voor zijn muziek bezweken:

Main Stage
Madonna! Ook iemand die al veel hokjes heeft geprobeerd maar er nooit in eentje blijft steken.
Voor deze kreeg ze veel kritiek, maar toch fantastisch gedaan:

Dit lied is bij wet verboden in België, omdat één of andere Belg Madonna heeft aangeklaagd dat Frozen plagiaat zou zijn op een lied van hem. Hij heeft het gewonnen en dus mag geen enkel radiostation het lied nog draaien. Ook Madonna mag het niet spelen als ze een concert in België doet, maar dat lapt zij natuurlijk aan haar laars:

Gouwe ouwe:

Kippenvel toen ik er live bij was met een vroegere forummer:

En op deze ga ik nog altijd uit mijn dak. Hopelijk jullie ook:

Offline Molière

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 6-11-2013, 17:39:06 »
Allemachtig, dat Puto ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Ik ga maar gauw naar de Theatre Stage.
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 7-11-2013, 21:06:16 »
Omdat ik morgenvroeg vertrek, is dit helaas de laatste concertavond in mijn fanclub. Maar vanavond gaan we dan ook helemaal experimenteel! Joe Penna aka Mysteryguitarman komt op de Discovery Stage zijn geweldige trucks en leukigheidjes met muziek tonen. Op de Theatre Stage zien we de mooiste optredens uit So You Think You Can Dance (wereldwijd) en het meest experimentele staat te wachten op de Main Stage. Niemand minder dan.....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #66 Gepost op: 7-11-2013, 21:20:19 »
Gelukkig is er Expeditie Robinson op tv ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: 7-11-2013, 21:24:24 »
Discovery Stage
Joe Penna is een whizkid met muziekinstrumenten, maar ook met computers en techniek. Met die combinatie maakt hij vaak ontzettende leuke, vernieuwende of verrassende filmpjes. Zoals deze cover van Bohemian Rhapsody... met schuiffluitjes!

Wat hij ook heeft, is doorzettingsvermogen. En vrienden met evenveel doorzettingsvermogen. Zo heeft hij We are Young van Fun. gecovered en volgende video met vier iPhones in elkaar gepuzzeld:

Of dit lichtspektakel waar ongetwijfeld een engelengeduld voor nodig geweest is:

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 7-11-2013, 21:50:56 »
Theatre Stage
Lekker dansen!

Het is niet altijd pret en vertier. Deze hakte er emotioneel serieus in bij de jury... en bij mij. Over een vrouw en haar strijd tegen kanker:

Dansen met een tafel:

En deze vertelt het verhaal van een verslaving. Het meisje is verslaafd en wil er van af geraken. De jongen speelt de rol van "de verslaving":

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: 7-11-2013, 21:59:12 »
Welkom D*N. Helaas is de zaal voor de rest leeg, maar dan wordt het maar een privé optreden  ;D

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #70 Gepost op: 7-11-2013, 22:00:43 »
Veel plezier in Londen Robbie :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: 7-11-2013, 22:11:59 »
Dank je!  ::joehoe::

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #72 Gepost op: 7-11-2013, 22:30:58 »
Nicki  ::love::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #73 Gepost op: 7-11-2013, 22:36:40 »
Uhmm, ja, dan maar naar die fluitjes luisteren
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: 7-11-2013, 23:03:58 »
Tja ik probeer nog wat experimenteel te zijn. Iedereen kan oude mensen muziek opzetten en hits van weleer.  ::)

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #75 Gepost op: 8-11-2013, 00:11:12 »
Waardeer ik zeer, Robbie  ::bravo:: Heb het alleen niet zo op Nicki en dansen ;D

Maar vermaak me wel bij de Discovery Stage. Wat een voorbereiding moet er in dat iphones-filmpjes hebben gezeten  ::zweet:: (En die andere 2 natuurlijk ook)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline grasisgroen

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: 8-11-2013, 11:49:04 »
Die fluitjes, niet om aan te horen maar enorm  ::rofl::
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: 11-11-2013, 21:03:47 »
Ik blijf jullie voorlopig nog gelukzalige thee aanbieden op deze killere herfstavonden. Zo heb ik vanavond een eigen mélange gemaakt die ik graag met jullie deel:
Te beginnen met de Chocolate Banana Fosters:

De volle smaak vanchocolade, romige karamel en rijpe bananen gaan ideaal samen met de zachte noten van appel, ananas en rozenbottel.

Samen met een Caramel Almond Amaretti:

Deze blend combineert zoet kaneel met een volle karamelsmaak voeg daarbij nog een heerlijke toets geroosterde en gesuikerde amandelen en je kille herfstavond wordt een warme, zalige herfstavond!

Door beide blends te combineren, kan je genieten van een machtig overheerlijk dessert in de vorm van een thee en zónder dezelfde hoeveelhied calorieën!

Geniet ervan!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #78 Gepost op: 11-11-2013, 21:10:32 »
Tijdens het muziekthema was ik met alle plezier lid van je fanclub Robbie. Het idee van de drie podia was heel goed en ik heb echt genoten van de creatieve uitspattingen. Alleen dat ene filmpje waarbij een man een mes door zijn borst kreeg en die zich toen van de brug liet vallen vond ik niet leuk. En dan druk ik me heel zacht uit. Ik had bijna mijn lidmaatschap opgezegd. Maar toen kwam je weer met hele vrolijke filmpjes van Glee en zo en toen heb ik het je weer vergeven  ::hug::

Maar nu!!!!!  Bah bah bah. Thee met chcocolade en/of karamelsmaak, dat vind ik toch zo vies

Ik ga vanavond maar eens ergens anders eten.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #79 Gepost op: 11-11-2013, 22:49:07 »
loopt het restaurant van robbie binnen en bestelt:

een kop Caramel Almond Amaretti graag
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela