Auteur Topic: Fanclub van Robbieazerty  (gelezen 41065 keer)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Fanclub van Robbieazerty
« Reactie #120 Gepost op: 27-11-2013, 17:55:28 »
Lieve fans en andere sympathieke mensen. Gelieve nog even geduld te hebben, zodra ik weer thuis ben, zal ik hier iets posten voor de laatste week. Gelukkig kan ik nog lekker brainstormen in het vliegtuig. :)

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 27-11-2013, 19:18:31 »
Nu officieel fan van je fanclub, Robbiea. Verpruts het niet de laatste dagen  ;)
...maar soms even niet :)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 28-11-2013, 07:40:23 »
Khob-kun-Krub!

(hier geleerd  ::trots:: )

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #123 Gepost op: 29-11-2013, 16:23:31 »
Omdat ik nog niet veel heb kunnen voorbereiden, post ik hierbij iets dat ik zo'n drie jaar geleden gemaakt heb. Mijn Wie Is De Mol reis naar Portugal, waar ik de trip reality-tv-gewijs heb vastgelegd met biechtcamera's en alles. Sommigen zullen het al wel gezien hebben, maar bij gebrek aan tijd, stel ik het nogmaals aan jullie voor:

Dag 1: Robbie zou met zijn moeder een weekje naar Portugal op WIDM vakantie gaan. Maar de Eyjafjallajökull strooide as in het eten. De dag voor vertrek kon er nog niet gevlogen worden op Porto. Zouden ze nog kunnen vertrekken? Of zouden ze één of meerdere dagen moeten wachten?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 29-11-2013, 16:39:54 »
Dag 2 - Onderweg naar een mollactie, rijdt Robbie toevallig langs een andere mollocatie, extra bonus locatie die vantevoren niet geïndetificeerd was! Maar daarna kregen ze de Varosa stuwdam niet gevonden. Geven ze het op, na twee uur vruchteloos in een cirkel rondgereden te hebben?

Dag 3 - Robbie hoort zichzelf een rare taal spreken en maakt zich druk om niks ipv van de vakantie te genieten. Weer hebben ze een helse rit, over een zandweggetje door de bergen in de bossen en dit allemaal om Talasnal, het verlaten dorp te vinden en later nog een zenuwslopende rit in Coimbra, een drukke studentenstad op een berg om het hotel waar Kerstin ontvoerd werd te bezoeken en de universiteit waar Jantien en George muziekles gaven. Ook werd de gijzelplaats van Kerstin gezocht... maar vinden ze die wel?

Dag 4 - Het wordt misschien eentonig, maar wéér vonden we het een enge rit. Of mijn moeder toch... ze moest naar de top van een ultraoge berg rijden omdat we daar het kerkje gingen bezoeken waar de kandidaten naartoe moesten fietsen en 's nachts de bal moesten vangen die aan een magneet hing en elk moment kon vallen.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 29-11-2013, 16:45:37 »
Dag 5 - Robbie doet een verkeerde voice-over en zegt dat het 14 november is. Waarschijnlijk omdat dat dramatischer klinkt dan 14 mei. Of kwam het door de komst van de paus, waardoor heel Portugal op z'n kop stond? Robbie en zijn moeder ontvluchten de drukte en rijdne naar de natuur, waar ze twee van de drie bergen beklimmen uit de drie-punten-opdracht. Maar verre uitzichten hebben ze niet...

Dag 6 - Robbie en moeder bezoeken Porto centrum, waar ze de locaties van de porthuizen opdracht bezichtigen en in het station op zoek gaan naar "De Rembrandt van Porto".

Dag 7 - De voorlaatste dag, maar aangezien de laatste dag enkel terugreizen was, is dit tevens het laatste filmpje. Geen WIDM locaties mer, maar lekker uitwaaien aan het strand, op zoek naar een kerkje in de zee.
« Laatst bewerkt op: 29-11-2013, 16:51:07 door Robbieazerty »

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #126 Gepost op: 30-11-2013, 11:10:45 »
 ::ok::
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 30-11-2013, 14:53:46 »
Alvast een tipje van de sluier over wat ik hier wil gaan doen. Al heb ik nog niet volledig onderzocht of het wel gaat. Maar het heeft allemaal te maken met wat jullie op dit forum ooit gezegd hebben! En met jullie bedoel ik de kandidaten (op de inactievelingen na), de presentatoren en de juryleden (op Pac na, want die heb ik hier eigenlijk nog niets zien jureren of posten  :-[ )

Maar alles begint natuurlijk bij het begin: jullie eerste posts op deze site. Of toch de vroegste die ik kon vinden.

De meerderheid is hier verzeild geraakt via Wie is de Mol en sprong meteen mee op de discussiewagen over wie nou wel of niet De Mol zou kunnen zijn:
Waarschijnlijk is Art de Mol...
El Salvador -> Salvador Dali -> Kunstschilder -> Engelse woord voor kunst = Art... ::tandpastasmiley::

Ook omdat Art een Japans teken op zijn shirt heeft.
PS: Dat teken betekent iets van water, wat weet ik niet precies...
Het minst had ik met Anne-Marie. Misschien hebben weinig mensen dit, maar ik kan haar gewoon echt niet uitstaan. Het is denk ik haar karakter waar ik niet tegen kan, ik weet niet precies wat het is.
Je bent niet de enige.
Ik irriteerde me ook aan haar en ik vond het jammer dat ze er zo lang in moest blijven! (mol)
Als ik een top 10 zou maken zou het dit zijn:

10. Maarten: erg op de achtergrond en erg weinig grappige opmerkingen.
9. Anne-Marie: je krijgt 10 euro van me als je een grappige opmerking van haat kan noemen.
8. Marion: ze zat er maar heel kort en, maar de aflevering dat ze erin zat, leek ze me wel grappig,
   helaas meteen eruit.
7. -
6. Liesbeth en Marit: ze waren allebei niet zo mn type, maar ik moest wel een om ze (glim)lachen.
5. Dio: erg grappig, zijn droge opmerkingen maakte me wel aan het lachen,
        als ie er langer is was gebleven stond hij ook hoger op mn lijst.
4. Frits: Voegde wel humor toe aan de groep, erg leuke kandidaat.
          De enige (naast william, maar dat bespreek ik hieronder)
          waarvan je egt merkte dat ie weg was.
3. Tim: Eigenlijk het zelfde verhaal als bij frits, erg droge opmerkingen
        en ik dacht (of wist) dat hij de mol was. De grootste shock was wel toen hij eruit lag.
2. -

1. William en Hadewych: William was de kandidaat waarvan ik vantevoren hoopte dat hij de mol was.
                        Ik bleef hem ondankt als zn kandidatenacties toch verdenken en bovendien        ook een hilarische gast. hadewych eigenlijk precies hetzelfde als bij tim en frits, alleen dan nog wat meer ervan :)
1.George hij had helee goede molacties zeker bij de geldwagen opdracht  ::rofl::
2.Inge: ze had niet zo'n hele goede acties maar heeft het toch mooi gespeeld.
3.Milouska: ze heeft het slim aangepakt
4. Elise : goed subtiel gespeeld
5. yvon : slecht gespeeld, je had het zoo door !

de 1e 2 series heb ik niet gezien
ik denk niet dat hij de mol is...    ik weet niet waarom maar adt voel ik gewoon.

ik vind milouska of mary-lou wel wat voor mol...       maar pas na de eerste aflevering kan ik een btre mening geven
SUPERGEWELDIG NATUURLIJK!!!!!!
DE MOL IS HET PROGRAMMA DER PROGRAMMA'S!
Goed plan  ;)

Ik word echt helemaal gek van dit programma. Voorlopig blijf ik maar bij Ellen, maar vraag me niet waarom. Jantien is het niet, daar ben ik wel uit, maar George of John kan het ook zijn. Dit wordt nog lang nadenken...
Ycaris
Lijkt me we heel gaaf, maar dat roep ik al jaren. Nu ben ik weer eens in verwachting  ::ok::, dus dat had het dit jaar ook onmogelijk gemaakt. Mag je eigenlijk medicijnen meenemen of ben je dan uitgesloten van deelname ???
Ik vind die reclame echt heel mooi gemaakt! Ik had gestemd op WIDM,dus ben blij dat ze bij de genomineerde zitten. Ben alleen bang dat ze heel veel concurentie zullen krijgen van The voice of Holland.Is het eigenlijk bekend welke nu de meeste stemmen had voor de nominatie,wie de 2e en wie de 3e?
Ik denk ook dat er niemand uitgaat donderdag.
We hebben in de vooruitblik iig geen rood scherm gezien dat dit tegenspreekt. ;)

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #128 Gepost op: 30-11-2013, 14:55:59 »
ge-nant
You'll never walk alone

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 30-11-2013, 14:57:12 »
Ik zag Patrick duidelijk seinen naar Pepijn tijdens de jokeropdracht door met een indringende blik met z'n ogen van de jokers naar Pepijn te gaan en weer terug. Dat zou Pepijn als een 'nee' opgevat kunnen hebben toen er drie jokers te winnen waren.Volgens mij heeft de mol hier een goeie kandidaat eruit gewerkt.

* nu ik er langer over nadenk vraag ik me af of het wel een echte molactie is of een kandidaatactie?* Wie heeft daar een idee over?
Iedereen lijkt er hier vanuit te gaan dat alle titels een aanwijzing bevatten, maar vorig jaar waren het ook maar 2 titels die daadwerkelijk een aanwijzing waren.
Naar mijn idee wijzen bepaalde titels erg duidelijk op een opdracht die in de desbetreffende aflevering voorkwam, misschien dat er alleen hints zitten in de titels die niet op iets in een aflevering slaan (of in ieder geval niet op iets wat direct met een verwijzing naar een kandidaat als mol te maken heeft)?

De eerste 2 uur -> Wijst naar de eerste opdracht die 2 uur duurde.
In de Min -> De pot kwam in de min te staan.
Geen Toneel -> De verklede vrouw van de rondleiding is echt zo en speelde dus geen toneel? Een andere verwijzing naar iets in de aflevering wat niet meteen naar een kandidaat verwijst kan ik niet vinden.
Iemand Anders
Van achter naar voren
Rookgordijn -> Ze schoten met brandende pijlen op het vlot, dat veroorzaakte een hoop rook.
Zelfkennis
Tim, Anne-Marie, Liesbeth -> De eerste opdracht waarbij Hadewych een andere taak had dan Tim, Anne-Marie en Liesbeth.

Dan verwijzen Iemand Anders, Van achter naar voren, Zelfkennis en misschien Geen Toneel niet rechtstreeks naar een opdracht, voor mijn idee dan, en zouden hier inderdaad hints inzitten naar de mol.

Maar goed, dit is maar een idee wat me ineens te binnen schoot bij het lezen van dit topic.
Er lijkt me een vrij duidelijke hint dat hij niet de mol is.

Aan het eind van de eerste opdracht werd gesteld dat de mol in de bus zat. Dit was natuurlijk achterin zodat de kandidaten er niet meteen bij konden en -als je terug gaat naar eerder in de aflevering- er valt 1 persoon vrij duidelijk op tussen alle El Salvadorianen. Deze wordt, bij de shots vanuit de achterkant van de bus, van achteren gefilmd en heeft donkerblond wat korte-middelmatige haarlengte [eventueel pruik] met een lichte pet op.
Nu kan je je doodstaren op wie dat zou kunnen zijn - maar in dit geval is er vrij snel een conclusie te trekken over wie het niet is. Horace is namelijk aanwezig in de bus [de 5 vragen aan het oplossen] terwijl deze persoon er ook in zit. Horace kan niet op twee plekken tegelijk zijn en dus valt hij af als mol-mogelijkheid.

Dus, in het kort:
*Mol in de bus; dit komt ook voor kijkers in beeld, voor laatste aflevering
*Persoon-met-pet voor in beeld + duidelijk afwijkend. Aanname: Mol
*Mol + Horace samen in beeld -> Horace is niet mol.
Hey molloten ;D

Ik ben nieuw hier(ik volg widm al sinds het begin en lees regelmatig dit forum door) en ik weet niet of het al ergens een keer gezegd is in dit topic of ergens anders maar er viel mij iets op. Pieter Jan zei op het einde in het molmail filmpje over aflevering 7 ongeveer dit: "in een stad als Tokio is het moeilijk om niet te verdwalen, behalve voor 1 persoon" Dit zou op Frits als mol kunnen slaan, omdat hij tijdens de achtervolgensopdracht niet door de straten van tokio hoefde te rennen omdat hij uitgesloten was en zat te wachten op zijn medekandidaten.Misschien een kleine hint? Het zou natuurlijk ook gewoon een verwijzing naar de mol zelf kunnen zijn omdat deze voorkennis heeft en weet hoe hij/zij moet lopen. En misschien ook wel totale onzin van mijn kant, maar ik dacht kom mijn eerste post laat ik eens met een soort van hint komen :P

Hillo over een tekening van Virendlief:
::rofl:: SUPER!

AaPje16 over een WIDM column:
Super! ::bravo::
Ik ben ook net niet besmet. Ook 2 en 9 niet.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 30-11-2013, 14:58:27 »
En zelf had ik ooit eens een andere account en daar kwam mijn vroegste post vandaan, ook over De Mol, hoe kan het ook anders:
:o
Ik ben wel een paar keer langs geweest, maar wist niet dat er een nieuw forum was. Het 'oude' forum zat nog in 'Mijn Favorieten'.
Het ziet er allemaal heel mooi en professioneel uit! Proficiat!

Ik had ook nog een vraagje. Ik ben op zoek naar iemand die de eerste reeks van de Nederlandse mol toevallig nog op video heeft. Het zou al een groot wonder zijn als dat inderdaad zo zou zijn, maar je weet nooit. Ik zou daar graag een kopie van hebben en betaal dan natuurlijk voor de onkosten. Ik heb al een mailtje naar de AVRO gestuurd. Daar kan je de reeks ook bestellen, maar dan moet je wel 400 gulden betalen. Ik vind de mol wel leuk, maar ZO leuk nou ook weer niet!  :-/
Als we nou 40 mensen kunnen vinden die elk 10 gulden willen bijleggen en dan de videobanden beginnen kopiëren...  ;D

Anyway, als je toevallig toch de eerste reeks nog op video hebt, laat me dan aub iets weten.

groetjes

Robbie
robbieazertyui@hotmail.com

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 30-11-2013, 15:03:29 »
Anderen kwamen hier terecht via Expeditie Robinson:

Hallo allemaal, daarnet via de Wie is de Mol site het forum van Expeditie Robinson ontdekt! En ik moet zeggen, dat ziet er ook goed uit. Complimenten.

Het was een verrassende aflevering, die eerste van het nieuwe seizoen. Goed gekozen, alleen maar vrouwen; ik denk (ik weet bijna wel zeker) dat er heerlijke ruzie's en onenigheden zullen gaan plaatsvinden de komende weken! Ik wist dat vrouwen onderling soms krengen kunnen zijn, maar ik denk dat het bij deze serie tot de top gaat worden gedreven. Eddy Zoey deed het ook heel goed, lijkt mij; zeker omdat hij in de voetsporen van mister Expediti Robinson moet treden... Leuk dat een van de oudste kandidaten (en niet direct Miss Robinson) de eerste opdracht en daarmee een vrijstelling tot de finale heeft gewonnen. Ik ben echt benieuwd naar komende donderdagavond...

Volgens mij zal de finale bestaan uit Christof,Fajah,Ruud.
Ik denk trouwens ook dat Joke er deze week uitgaat...

Ik denk dat Marjolein nog ver in het spel kan komen als ze het tenminste wat slimmer gaat spelen.
Ben benieuwd wat Marcel allemaal aan Kurt gaat vertellen.
Misschien gaan ze wel afspreken Dennis eruit te spelen, en dan hebben ze Marjolein nodig ::)
Als Esmeralda dan ook niet op Marjolein stemt kan ze het winnen  ::tandpastasmiley::
Rita heeft laten zien dat ze zwak is en dat ze doorzettingsvermogen heeft, maar Marjolein heeft dat ook, maar dat ziet de groep niet, dat laat ze niet zien.
Ze is wel mijn favoriet.

waarom zegt Eddy in de voice-over dat ze in kamp noord een hut gaan bouwen voordat ze een meter van het eiland hebben gezien? zou dit eiland ook nog verrassingen herbergen?

Ik begrijp Mick wel.
Het is een spel vrienden of geen vrienden dit vind ik geen reden om iemand in het spel te houden.
Als ze nu weer een fysieke proef krijgen ben ik er zeker van dat zij winnen!!!
Helemaal mee eens!

Maar het viel mij wel op dat ze niet echt als team bezig waren, de helft stond al klaar voor het volgende onderdeel iin plaats van meehelpen omhoog hijsen van bovenaf.
Melvin deed er trouwens ook wel heel erg lang over om boven te komen, en ze lieten hem maar alleen aanmodderen. Kostte ook wel erg veel tijd hoor, het lag niet alleen aan Ernestine volgens mij!

Ah, ik snap het, elke keer na een dames heksenketel van onderlinge nijd, krijgen we een gezapige mannenaflevering van gebroederlijk samenwerking om ons weer tot rust te laten komen! ;D

Een enkeling kwam via een ander programma. Zoals Mloesje met Peking Epxress:
Na aflevering twee zijn Just en Brechtje mijn favorieten, direct gevolgd door Jeroen en Manja. Die regel over dat liften was idd wat vreemd. Sorry hoor, maar zo is het spel nou eenmaal. Het gaat er toch om wie het beste kan liften.

Alleen om de één of andere reden vond k t vorig jaar wel irritant als Reinier hetzelfde deed, maar dat zal dan wel weer komen, omdat Reinier in zijn geheel irritant was en er dan ook nog bij ging staan zwaaien ofzo.

En Miek37 met Fort Boyard:
Het zijn alleen de 6 teams die een topic op dit forum hebben staan en die gaan in een soort competitie verband het tegen elkaar opnemen. ::jaja::
Ah, dat vroeg ik me al af, heb de serie voorheen wel gevolgd maar dat is inmiddels al weer zo lang geleden dat ik de spelregels niet meer weet, alleen dat ze altijd bij zo'n oude grijzaard met een lange witte baard moesten komen.  ::tandpastasmiley::

Heb er zin in, al was het alleen al voor de lokatie, geweldig!

En Catshee met Survivor Nicaragua:
Geen torrents, wel kijken? Megavideo!
ze zijn ook op youtube te volgen samen met een aantal oudere seizoen http://www.youtube.com/user/S18Episodes#g/p

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 30-11-2013, 15:04:30 »
TimvDons kwam om spelletjes te spelen:
Weet niet wat dat spel precies inhoud maartikel ben wel nieuwsgierig . Dus ik meld me aan

En Jann en Lukie4 hadden gewoon iets anders melden  ;D
Hallo ;D

Ik woon ook in Julianadorp!

Groetjes Moi

mosselfeesten in Zeeland

Offline NextGP

• Forumlid
  • Spartapoes
« Reactie #133 Gepost op: 30-11-2013, 15:22:38 »
 ::schaam::

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 30-11-2013, 15:26:36 »
::rofl:: geweldig!

Wie begint zijn eerste post hier nu met 'mossel...';D of gaat direct stoken tussen de mannen en de vrouwen :P Robbie zit hier gewoon al langer dan Daisy en MC :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #135 Gepost op: 30-11-2013, 15:28:54 »
Kan haast niet, ik ben nog van de draai carousel site. ;D Of heeft Robbie daar ook nog op gezeten?

Offline Jann

• Forumlid
  • Derde plaats Dixit 2020
« Reactie #136 Gepost op: 30-11-2013, 15:31:35 »
En Jann en Lukie4 hadden gewoon iets anders melden  ;D

Ook vanwege ER; was tegen parangzwaaier Frans ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 30-11-2013, 16:01:38 »
Kan haast niet, ik ben nog van de draai carousel site. ;D Of heeft Robbie daar ook nog op gezeten?
Volgens mij is er ooit eens een verhuis naar een nieuwe site geweest en zijn veel oudere berichten niet mee over gekomen als ik het me goed herinner. Draai carrousel zegt me niets, ik weet alleen dat ik hier rond de tijd van WIDM seizoen 2 ben gekomen.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #138 Gepost op: 30-11-2013, 16:18:43 »
 ::rofl:: Lukie4 ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #139 Gepost op: 30-11-2013, 17:15:25 »
::zwaai::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.