Vandaag in dit filmhuis:Vandaag heb ik mijn muziekrepetitie, dus leek mij iets muzikaals wel leuk. Jawel, jullie mogen vanavond zelf mee gaan blèren met bekende musical! Van een eiland naar musicals? Ja! Bij een eiland moet ik altijd aan de Swiss Family Robinson denken, dat zich immers op een onbewoond eiland afspeelt. En... in Zwitserland zijn hoge bergen, net als in Oostenrijk. Zo komen we dus bij de eerste musical. Aangezien mijn meest gekeken film nogal oud is ook een nieuwere film speciaal voor de jongeren en de jonggeblevenen. Hier tussendoor gaan we lekker allerlei bekende musicalliederen zingen...
High School Musical, een van de meest populaire jeugdfilms/filmmusicals ooit is geworden. Waarom? Zie dat vanavond met eigen ogen!
Hierbij kunnen jullie een echt Amerikaans hig school menu nemen! Oh ja, de lasagne is er zowel in bolognese als in verde!
Hierna wordt het tijd voor
Lekker meezingen met een aantal van de grootste hits uit musicals als Cats, Joseph, Zij gelooft in mij, Les Miserables enz, enz...
Tot slot:
De film die ik het vaakst heb gezien, en een van de weinig films waarbij ik ooit een traantje heb weggepinkt. Als Maria vanuit het klosster de trouwzaal binnenkomst en het orgel begint te spelen: kippenvel! En daarnaast allemaal wereldberoemde hits.
En iedereen die deze film bezoekt krijgt natuurlijk een... Mozartkugel!
Veel plezier!