Auteur Topic: Fanclub van Ldhmolletje  (gelezen 14476 keer)

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik ben kaal. Ja, en?
Re: Fanclub van Ldhmolletje
« Reactie #120 Gepost op: 29-11-2013, 12:11:23 »
Lieve anonieme eilandbewoner,

Kom op ma, het leven draait toch niet alleen om populariteit? De een is populair, de ander niet. Ben je het niet is dat gewoon domme pech. Kijk, ik was hier mateloos populair. Had ik nog in het spel gezeten had ik dit natuurlijk op mijn sloffen gewonnen, maar ja, een paar halve zolen hebben mij eruit gestemd. Maar goed, hoe jij populair moet worden? De anderen omkopen? Maar ja, dan moet je natuurlijk veel geld hebben, want goedkoop zijn die popyulariteitsstemmen niet. Ik zou zeggen: geef het gewoon op. Jij wordt toch nooit populair... Of hopen dat men jou zo zielig vind dat je daardoor populair wordt. Hopelijk heb je hier wat aan.

Succes, Rik de Grote
Deelnemen belangrijker dan winnen? Echt niet.

Offline grasisgroen

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #121 Gepost op: 29-11-2013, 12:55:25 »
Lieve Rik, ik heb een probleem! Het is bijna Sinterklaas en met lootjestrekken heb ik m'n vriend.Nu wil ik een mooi cadeau voor hem, maar ik heb al m'n zakgeld al uitgegeven ( ben uitgegaan en heb getracteerd). Wat moet ik nu doen? HELP!
...maar soms even niet :)

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #122 Gepost op: 29-11-2013, 17:13:23 »
Lieve grasisgroen,

Wat dacht je ervan om jezelf in te pakken als surprise, dan heeft hij vast het leuke uitpakcadeau ooit. Alhoewel, je hebt daar natuurlijk wel voldoende inpakpapier voor nodig, en dat kost ook weer geld. En dan is het maar te hopen dat hij niet de schrik van zijn leven krijgt... Of je zou een waardebon kunnen maken, waarin je hem iets heel moois beloofd. Wat? Tja, dat laat ik aan jouw fantasie over. Oh ja, je kunt natuurlijk ook een voorschot van je geld gaan vragen, al weet ik natuurlijk niet of je dat durft.

Tot slot: mocht je iets van levensmiddelen willen kopen, haal die dan wel graag bij mij in de supermarkt, want die andere supermarkten zijn prut.

Succes, en laat even horen wat voor surprise je hebt gemaakt.

Rik de Grote

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #123 Gepost op: 30-11-2013, 11:07:26 »
Lieve Rik,

Ik zit op een heel gezellig forum maar soms lopen daar ongure types rond die de hele tijd klagen. Wat valt hieraan te doen als wisselen van forum geen optie is?

Groet,
MC
2024: wie is de Mol?

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 30-11-2013, 13:17:06 »
Lieve Rik,

Hoe vind ik de man van mijn dromen?

Groetjes,
An O'Niem

Offline Shannia

• Forumlid
  • Ook hier zal ik een goed eind aan weten te breien!
« Reactie #125 Gepost op: 30-11-2013, 15:50:30 »
Hoi Rikkie  :-*

Welke millimeterdikte kunnen mijn breinaalden het beste hebben voor een lekker warme trui voor het hondje van mijn kleindochter?

Shannia
Nu maar hopen dat ik op het eiland nog een bruine trui kan breien

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #126 Gepost op: 30-11-2013, 16:14:53 »
Lieve Rik,

Ik heb 's ochtends soms een probleem. Ik wordt niets vermoedend wakker en bedenk me, waar ben ik? Daarnaast komt ook de vraag 'wie is dit'? in me op als ik erachter kom dat er ook iemand anders in de kamer is. Nu heb ik twee vragen, hoe kan ik dit voorkomen? En stel dat het me wel weer gebeurt, wat doe ik op zo'n moment?

Groetjes,

Een verwarde jongen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #127 Gepost op: 1-12-2013, 14:58:43 »
Lieve Rik,

Ik zit op een heel gezellig forum maar soms lopen daar ongure types rond die de hele tijd klagen. Wat valt hieraan te doen als wisselen van forum geen optie is?

Groet,
MC

Lieve MC,

Misschien moet je eens lekker mee gaan zeuren. Ik weet er alles vanaf, en het is heerlijk. Wie weet gaan die mensen dan wel ergens anders zeuren. Of zorg ervoor dat die zeurders een ban krijgen hier op dit forum, dan heb jij het lekker rustig. Echter, als je het maar niet in je hoofd haalt om mij een ban aan te smeren.

Succes, Rik de Grote

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #128 Gepost op: 1-12-2013, 15:02:17 »
Lieve Rik,

Hoe vind ik de man van mijn dromen?

Groetjes,
An O'Niem

Lieve An O'Niem,

Al eens aan mij gedacht? Nee, alle gekheid op een stokje, ik weet er wel eentje, hij luistert naar de naam Robbie en zit ergens op dit vreemde topic.

Of heb je het antwoord zelf al niet gegeven? Je zoekt de man van je dromen? Hou vannacht je ogen eens goed open tijdens je dromen; wie weet wie je daar tegenkomt!

Maar ja, durf je hem wel aan te spreken, daar gaat het ook om natuurlijk. Er zijn zat mogelijkheden om een lekker ding tegen te komen, maar dan. Nog een tip: kijk eens hier in het smoelenboek. Een geluk voor jou: de meeste mannen hier zijn (helaas) nog vrijgezellig, dus sla je slag, zou ik zo zeggen.

Laat je nog horen hoe het is afgelopen? Rik de Grote

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #129 Gepost op: 1-12-2013, 15:04:34 »
Ldhmolletje is nog vrijgezel :-X :-X :-X

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #130 Gepost op: 1-12-2013, 15:05:24 »
Hoi Rikkie  :-*

Welke millimeterdikte kunnen mijn breinaalden het beste hebben voor een lekker warme trui voor het hondje van mijn kleindochter?

Shannia
Lieve Shannia,

Dat ik jou hier ook ineens aantref. Breien? Waarom zou je dat doen, als je voor een veel lagere prijs zomaar zo'n jasje in de winkel kan kopen. Dat is toch dom om je kostbare vrije tijd aan breinaalden te gaan besteden? Die tijd zou je ook kunnen doorbrengen met het hondje en je kleindochter. Oh ja, ik kan natuurlijk wel wat met je regelen; via onze inkoper kan ik er vast wel eentje lekker goedkoop voor jou regelen.

Groetjes, en hopelijk tot snel weer, Rik de Grote

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #131 Gepost op: 1-12-2013, 15:13:16 »
Lieve Rik,

Ik heb 's ochtends soms een probleem. Ik wordt niets vermoedend wakker en bedenk me, waar ben ik? Daarnaast komt ook de vraag 'wie is dit'? in me op als ik erachter kom dat er ook iemand anders in de kamer is. Nu heb ik twee vragen, hoe kan ik dit voorkomen? En stel dat het me wel weer gebeurt, wat doe ik op zo'n moment?

Groetjes,

Een verwarde jongen

Zo verwarde jongen,

Dat is niet mis. Maar wel veelvoorkomend tegenwoordig onder jullie jonkies. Als eerste je eerste deel. Waar ben ik? Wie is dit? Of je bent al licht dement, maar dat lijkt mij niet, want anders weet je dat natuurlijk niet meer, of je bent met je gedachten bij een bekend Nederlands tv-programma. Of drink je soms te veel de avond ervoor? Hoe dan ook, wat je zou kunnen doen is alles wat in je kamer staat van een naamplaatje te voorzien met wat het is. Zet ook heel groot op de duer van de kamer welke kamer het is. Niet vergeten, dat als je ergens anders slaapt voldoende briefjes mee te nemen. En als je wilt weten wie er in het andere bed ligt? Zoek zijn paspoort op in zijn portemonnaie. Wie weet vind je dan nog wel meer leuke weetjes.

Maar hoe kan je dit nu voorkomen? Zorg ervoor dat je een vast dagritme hebt, en dus iedere dag exact hetzelfde op exact dezelfde tijd doet. Schrijf dit natuurlijk op, zodat je alles kunt nazoeken. Wat natuurlijk ook wil helpen, maar een stuk dramatischer is: blijf de rest van je leven in de zelfde kamer, doe de deur dicht, en kom er zelf nooit meer uit...

Hopelijk heb je hier iets aan, groetjes, Rik de Grote

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #132 Gepost op: 1-12-2013, 15:13:38 »
Ldhmolletje is nog vrijgezel :-X :-X :-X
Arme jongen...

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #133 Gepost op: 1-12-2013, 15:15:48 »
Wat natuurlijk ook wil helpen, maar een stuk dramatischer is: blijf de rest van je leven in de zelfde kamer, doe de deur dicht, en kom er zelf nooit meer uit...
Zeg, is Rik wel gekwalificeerd om advies te geven?  :o

;D

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #134 Gepost op: 1-12-2013, 15:18:41 »
Ik heb hem speciaal een cursus gegeven om zich wat minder negatief op te stellen. Daarnaast heeft hij natuurlijk veel levenservaring, dus dat moet wel goed komen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #135 Gepost op: 3-12-2013, 17:53:48 »
Wil niemand meer wat weten?
Ich bin ein Bärliner!

Offline hillo

• Winnaar The Big Puzzle 2020
  • Forumlid
  • Tequila! Booyah.
« Reactie #136 Gepost op: 3-12-2013, 18:11:09 »
Beste Rik,

Waarom wordt niemand fan van mijn clubje?
Nieky grab a life vest!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 3-12-2013, 18:14:19 »
Beste Rik,

Ik zit nog met 7 mannen in het spel, maar ze lijken alleen geïnteresseerd in elkaar. Wat doe ik verkeerd.

Gr. Daisy

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #138 Gepost op: 3-12-2013, 18:14:45 »
Beste Rik,

Waarom is het tegenwoordig zo koud?

::zwaai::
2024: wie is de Mol?

Offline Rik de Grote

• Forumlid
  • Ik ben kaal. Ja, en?
« Reactie #139 Gepost op: 3-12-2013, 18:17:18 »
Beste Hillo,

Dat vind ik wel zielig voor jou, dat niemand lid wil worden. Maar... heb je wel alles uit de kast gehaald? Of heb je soms een steekje laten vallen. Daarbij... ik heb via via gehoord dat hier soms sprake is van een soort van vriendjespolitiek. Ik kon het niet geloven toen ik nog op het eiland zat, maar er zijn me hier een hoop complotten, dat wil je niet weten. Misschien zelf via zo'n complot stemmen proberen binnen te halen? Een andere mogelijkheid is natuurlijk hier allemaal nicknames openen, en die dan lid laten worden van jouw fanclub. Die D*N is toch vooral bezig met een of ander schoonspringertje, en die Schulz kan zijn ogen niet afhouden van zijn meissie... En mocht dat ook niet helpen... misschien kan je dan gaan dreigen met dingen die je weet van anderen. Dat je ze bekend gaat maken als ze geen lid worden van jouw fanclub.

Hopelijk zit er wat voor je tussen!

Succes met je fanclub, Rik de Grote