Alle gasten stromen binnen in de galazaal van de Pjobbie voor het luxueuze galadiner.
De Pjobbie:
Alle kandidaten,oud spelers,familie en vrienden. Allemaal zijn ze naar de Pjobbie gekomen voor deze spannende avond. Wie zal toch de awards winnen? Verslaggever Aapje staat aan de rode loper. D*N komt aan. Aapje: En hoe is het met de zenuwen? D*N: Ik ben er wel vrij zeker van dat ik deze prijs in de wacht ga slepen,ik ben namelijk veel leuker dan mijn medepresentator. Verslaggever in de zaal is hulpdakdekker: Het wordt een mooie avond zegt hij.
Als iedereen binnen zit gaat het licht uit. De show begint. De opening wordt verzorgd door een spetterend optreden van: Josh Wilson!
Na het optreden komt vanuit de nok van de zaal: "En hier is uw presentator van vanavond: Pjotr!"
Pjotr: "Goedenavond,en welkom bij het aller eerste Gouden TelevizierSurviorring gala! Het is meteen al tijd voor de eerste bekendmakening. De award in de categorie: Beste genomineerde! Hiervoor hebben wij een hele speciale gast,geef haar een applaus: Noortje!" Noortje loopt het podium op. "Goedenavond allemaal! Tsja,ik ben vandaag niet alleen gekomen,natuurlijk heb ik mijn papa en mamma ook gezellig meegenomen. Eigenlijk had ik hier als winnaar moeten staan,maar helaas zijn jullie zo dom geweest mij eruit te gooien.
En ik had als act ook graag One Direction gezien,maarja je kunt niet alles hebben. Goed,genoeg gepraat. Het is tijd voor de bekendmaking van de winnaar."
"De winnaar voor de ring van beste kandidaat is geworden *tromgroffel*: