mijn stem gaat naar Jann.. al vind ik het gedicht van Robbie ook leuk in elkaar zitten..
Thanks, ik wil daar overigens nog wel iets over kwijt:
- Ik heb niets tegen mensen die Rob heten hoor. Ik zat gewoon met een Rob in de klas die ik totaal niet leuk vond (was een pestkop) en vandaar toen mijn aversie, maar dat heb ik niet met andere mensen die Rob heten.
- Het woord in de laatste regel dat met een Y begint had ik eigenlijk niet mogen posten. Ik weet dat dit woord veel betekent voor Pjotr en om het dan in dit topic te posten is niet netjes, maar ik stond er op dat moment ook totaal niet bij stil, omdath et woord mij zelf niet veel zegt. Ik heb echter wel respect voor Pjotr en zijn geloof daarover en biedt bij deze dan ook mijn excuses aan dat ik het in zijn fanclub gepost heb. (had dit privé ook al wel gedaan, maar wou het hier toch ook even rechtzetten)
Wij hebben er al over gepraat (nouja via Facebook dan) en ik begrijp en respecteer zijn mening. Het valt waarschijnlijk totaal niet te vergelijken, maar ik neem woorden als "mietje" of "jeanet" in België (of de veel viezere verbasteringen die ervan bestaan), ook altijd kwalijk. Sinds ons gesprek ben ik me er dan ook veel meer van bewust en let ik er hard op.