Als er überhaupt nog gestemd gaat worden (denk het wel), dan kan Kees alleen naar huis als Edith op hem wil stemmen en dat zie ik niet gebeuren. De rest heeft geen extra stemmen meer, dus ik ga er van uit dat Zimra gewoon de volgende is.
Verder gewoon goed gespeeld van de dames, het valt Hans niet echt kwalijk te nemen dat hij het niet helemáál zag aankomen, terwijl Zimra er nog in zat. Zimra die eigenlijk bij niemand aansluiting vindt en unaniem als de zwakste schakel wordt beschouwd (slechte metafoor als er geen sprake is van een team, maar ja). Thuis op de bank is het iets te makkelijk praten. Ik weet niet of iedereen van elkaar weet hoeveel stemmen ze nog hebben, maar als je ze nu met z'n allen inzet om Zimra eruit te kieperen en dat blijkt achteraf niet nodig te zijn geweest, bestaat natuurlijk de kans dat je de volgende keer bij iemand anders (Anna Alicia) in het mes loopt. En dan sla je jezelf ook voor de kop... Nee, ergens moet je toch een educated guess maken. Gewoon goed gespeeld dus.