De lijnen zijn gesloten!
Vanaf morgen kunnen jullie gaan puzzelen met de antwoorden, maar ik zal vast verklappen met hoeveel lijstjes we dit jaar aan de gang gaan. Vorig jaar waren het er 24 en in 2011 hadden we een record van 25. Wat zou het dit jaar toch geworden zijn…
Het ging er lang om spannen. Lang leken we op ca. 20 te gaan uit te komen, maar de laatste dagen kwamen er dan toch nog wat lijstjes binnen. 21 ... 22 ... 23 .... 24. Toen zaten we op het aantal van vorig jaar.
Maar ...
Toen kwam daar vanochtend het langverwachte lijstje van HDD. Toen waren het er 25, net als twee jaar geleden. 's Middags beloofde Mollenvanger iets op te sturen en dat deed ie 's avonds ook ... echter, met hem kwamen er nog
3 lijstjes binnen (waaronder die van Molbelg), en zo zijn het er uiteindelijk …
… nee wacht nog even, het is 5 voor twaalf dus loop je dat er altijd het risico dat er iets bijkomt … en wie anders dan Ycaris gooit al mijn plannen weer door de war … post snel aangepast
.
Nou het totaal is dus
stuks geworden
En ik zal al vast het gros van de deelnemers verklappen.
De eersten 26 deelnemers zijn, in willekeurige volgorde....
Hulpdakdekker
Mollenvanger-MV
Molbelg
Ycaris
Bakkertje
Dolfie
Timvdons
MaikeMeisje
Niuno
Jann
LdHmolletje
Nieky
AaPje16
NextGP
Pjotr1992
D*N
Stormpie
Swifty
Hadewychisdemol
Molcrazy
Cynneke
Moličre
Lucy-3a
Mloesje
Grasisgroen
en natuurlijk, ikzelf
Zoals jullie zien ontbreken er 4 namen. Die maak ik morgen bekend. Gok gerust wie je denkt dat er mist. Indien je je eigen naam mist, graag niet verklappen.
Morgen komen uiteraard ook alle antwoorden (door elkaar uiteraard) en dan kunnen jullie gaan puzzelen. Alvast heel veel succes gewenst, want het gaat echt weer niet makkelijk worden!