Vraag waar ik niet op reageer:Goede antwoord: What's your number?
Ik ben best open over relaties, seks en eigenlijk alles. Dus het was moeilijk iets te bedenken wat ik niet zou delen. Maar het aantal jongens waarbij ik heb geslapen zou ik niet zeggen.
Opvallend: Vaak ingevuld bij ben je een molloot? Ik haat dat woord. Dat klopt ook helemaal, ik haat het woord molloot ook. Maar ik dacht bij deze vraag gelijk aan seks drugs and rock en roll.
Wie kent me het beste:Goede antwoord: Nieky
Was een lastige, Nieky of Jesper. Jesper kende ik nog niet zo heel lang en Nieky heb ik toch best veel gesprekken gehad. Laatste jaar iets minder, maar ik dacht wel genoeg dat ie mij het beste zou kennen.
Opvallend: Vaak gekoppeld aan Jesper. Geen verrassing
.
Ontdekking van het jaar:Goede antwoord: Geluk moet je zelf creëren.
Ja best diepzinnig voor mij. Maar ik denk dat het vooral komt door de switch van studie en de gevolgen ervan. Ik ben veel gelukkiger geworden in het tweede halfjaar in vergelijking met het eerste halfjaar
.
Opvallend: Vaak gekoppeld aan de snacks, waarschijnlijk omdat er een spelfout inzat
. Aan the hunger games, die duidelijk bij fabiann hoorde naar mijn idee. (hoewel ik die idd ook heb ontdekt en Imagine dragons
. Ik ken één liedje van hun en dat is die van het songfestival.
Nummer dat mij omschrijft: Goede antwoord: marina and the diamonds- bubblegum b*tch
Geen idee waarom die fout is gegaan bij sommigen. Ik heb Marina in mijn avatar staan. De lyrics van het refrein alleen al zou ook nog wel te koppelen zijn als je niet op avatars let 'i'm mis(ter) sugar pink, liquor liqour lips, i'm gonna be your bubblegum b*tch'.
Opvallend: Soms gekoppeld aan i'm too sexy. Maar dat was Jesper
.
Muziekinstrument:Goede antwoord: Saxofoon
Ik doe dan wel piano en gitaar maar beide had ik niet ingevuld. Ik wou vroeger saxofoon doen, maar dat mocht niet omdat ik astma had. Daarom ben ik maar piano gaan spelen
.
Opvallend: Nouja niet opvallend maar ik werd natuurlijk vaak gekoppeld aan piano omdat ik dat al 12 jaar speel en gitaar omdat ik op een forumuitje kwam met een gitaar.
Pannenkoek:Goede antwoord: Pannenkoek met suiker, spek en appel
Is trouwens precies de pannenkoek die ik had besteld bij het forumuitje. Jammer dat niemand een notitieblokje bij zich had. Maar ja dit vind ik gewoon lekker.
Opvallend: Vaak gekoppeld aan Ketchup en Kaas. Ik lust geen kaas en het is curry bij mij, geen ketchup. Groooooot verschil.
Beschuitjes:Goede antwoord: Tom Daley
Ik was toch best wel uitgesproken blij toen die uit de kast kwam
. Oh en hier was het weer zo dat ik nog niets met Jesper had toen ik de quiz had ingevuld. Lucy was zo leuk om Jesper in te vullen zodat er hier heel veel mensen fout gingen terwijl het eigenlijk heel makkelijk had moeten zijn.
enough said
Engste wat ik ooit heb gedaan:Goede antwoord: uit de skilift vallen
Ik ben één keer wezen skiën en nooit meer
. Op de eerste dag uit de skilift gevallen. Toen ik dat had overleeft moest ik ook nog eens de piste af die zwaar boven mijn niveau was. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat ik beneden was want ik liet me bij elke bocht vallen.
Voor volgend jaar:Goede antwoord: hetzelfde als vorig jaar
Vorig jaar wou ik een boyfriend, dus ik ben nu al geslaagd
. Nog net in 2013 zelfs. Ik ben hier veel gekoppeld aan standaard dingen over stres en geluk blabla. Maar dat had iedereen kunnen zijn natuurlijk.
Over het geheel nog opvallend:
Vaak gekoppeld aan dingen als onzekerheden, presentatie angsten, meer lef willen. Zo onzeker ben ik niet vind ik zelf
.
Volgend jaar makkelijkere vragen