Ik zal ook even wat vragen doorlopen, voor de opvallendste antwoorden.
vraag 1 Het neefje werd veel bij mij genoemd, ik heb er 3 en ik heb zeker een goede band met ze, maar kleine neefjes worden groot en ik breng (helaas) veel minder tijd met ze door als een jaar geleden.
Naast best veel goede antwoorden maakte HDD me aan het lachen. Als ik nu pas ontdekte dat ik zelfstandig kon wonen zou wel erg zijn, ik ben op mijn 17e bij mijn ouders weggegaan en woon al 20 jaar alleen!
vraag2De hoge werkdruk, daar heb ik hier wel een paar keer over geklaagd,en die is ook vaak goed beantwoord. Maar ook veel mensen dachten dat ik van werkplek was veranderd, maar dat is al weer 2 jaar geleden! De doelgroep is trouwens nog steeds de hongerige medemens
vraag 5 Hier werd vaak GIG genoemd, maar het was eerder dat ik al heel lang iets over haar weet wat niet algemeen bekend was, tot deze quiz dan als andersom. Ik ben maar uitgegaan van Swifty, en dat was nog voor dat ze in mijn handtas had kunnen neuzen.
vraag 6Heel vaak werd het personeelsdossier genoemd. Nou is mijn dossier inderdaad niet compleet, maar dat weet ik al jaren en is dus geen verrassing voor mij, maar hoe weten jullie dat
En Ycaris heeft mijn flauwe, nietszeggende antwoord geraden! Ik wistecht niets beters te bedenken dan opgewarmde suikerwafels
vraag 7 en 10Ik heb getwijfeld of ik het niet te makkelijk zou maken door een franstalig nummer in te sturen, maar alleen Starlight had Patrick Bruel bij mij. Dat ze me niet echt kent blijkt uit de beschuitjesvraag: mijn liefde uit de 2e klas? Dat is echt eeuwen geleden, dat ik in een 2e klas zat.
vraag 11 De pegasus van de Efteling bij mij snap ik nog, ik ga graag naar de efteling en heb daar ook over gepost.
Maar een spin doden draai ik mijn hand niet voor om. Dat vrij veel mensen wisten dat ik ooit mijn baan heb opgezegd voor dat ik een nieuwe had vind ik knap! dat was 14 jaar geleden.