Ok, ik heb ook even geplust en gemind. Eerst mijn antwoorden.
1. Veel mensen koppelden de voorkomen burn-out aan mij, best heel logisch, dank Bakkertje voor deze instinker en fijn dat jij ook niet zover bent gegaan
Niemand had daardoor goed dat ik weer aan het opkrabbelen ben.
2. Vaak is gezegd 'einde van de liefde' maar dat was eigenlijk al voor 2013 zover voor mij, ik heb alleen pas in 2013 een knoop doorgehakt. Een aantal hadden toch wel goed 'dat ik nog niet alleen woon', en ik heb nog wel zo zorgvuldig proberen te vermijden iets te zeggen over mijn ex die nog hier woont (nog 1 weekje!)
3. Veel mensen dachten dat mijn forumhoogtepunt het jureren was, maar nee. Niemand had goed dat ik weer actief ben geworden, als zijnde me inzetten als actief lid dus, was ook wel beetje gemeen van mij dat ik niet letterlijk 'actief lid' had gezegd.
4. Veel mensen hadden het juist, MR-Brain en ik kenden elkaar persoonlijk, en ik mis hem.
6. Alleen LdH begrijpt dat ik het fijn vind om meer met andere mensen te delen blijkbaar. Ik snap wel dat veel mensen 'Dat ongeacht hoe uitzichtloos de situatie ook lijkt je altijd goed terechtkomt door krachten binnen en buiten jezelf' aan mij koppelden, maar nee, deze diepe uitspraak deed ik niet.
7. Dat I Will Survive en Supergirl vaak aan mij gekoppeld werden vind ik heel lief van jullie, maar nee, ik ben maar een eenvoudige boerenlul en daar schaam ik mij niet voor. Rond mijn 18e-20e ben ik een paar keer met mijn vriendengroep naar Normaal geweest, en in die tijd heb ik geleerd trots te zijn op mijn boerenafkomst.
10. Niemand had blijkbaar gedacht dat ik alweer verliefd ben, en graag met diegene een beschuitje eet. Het ligt ook wel erg ingewikkeld moet ik zeggen, misschien moet ik het beschuitje met diegene ook maar gewoon uit mijn hoofd zetten.
11. De Manghenpas was makkelijk aan mij te koppelen als je de zoekfunctie op deze site gebruikt, vaak goed ingevuld dus.
12. Heel logisch dat veel mensen dachten dat ik voor 2014 vooral hoop de boel eindelijk weer op de rit te krijgen, maar ik heb het al een beetje op de rit geloof ik, ik wil vooral minder gedoe.
Fabiann blijkt mij het beste te kennen
(4x goed)
GrasIsGroen, Nieky, Loezel en Molière hadden 3x mijn antwoord goed
Lukie4, MaikeMeisje, Bakkertje, Starlight, Mollenvanger, Lucy, Ycaris en LdHmolletje 2x
NextGP, Molcrazy, Hulpdakdekker, Jann en Stormpie 1x
en Cynneke en Niuno hadden niets van mij goed geraden.
Ik ken zelf Dolfie en Stormpie het beste, 5 goeie antwoorden.
Ook Fabian, Loezel, Molière (vorig jaar nog 0x goed) en timvandons ken ik aardig goed, 4x goed geantwoord.
Bij D*N, MaikeMeisje, NextGP, trialk en Ycaris had ik 3 goeie antwoorden.
Bakkertje, Cynneke, Go_ahead, HIDM, LdHmolletje, Lucy, Lukie, Molbelg, Nieky en Pjotr steeds 2x goed.
Bij Aapje, Daisy, GrasIsGroen, Jann, Molcrazy, Mollenvanger en Starlight heb ik maar 1x goed gegokt.
En Hulpdakdekker, jou ken ik gewoon het slechts van iedereen, 0 goeie antwoorden!
De verrassing van deze quiz was voor mij de liefde tussen GrasIsGroen en Trialk, wat ik ineens uit de antwoorden kon halen, wat ontzettend leuk!
HDD, ik heb het met jou nog gehad over mijn theorie over stelletjes die ik in de forumquiz had gevonden, moest je niet enorm lachen dat jij wel wist van GiG en Trialk en ik niet?