1. Hoogtepunt: Hadden best veel mensen goed. Heb ik ook genoemd op het forum. Niks werkt zo goed tegen stress als een heerlijk potje tennis. Ook al verlies ik dan alles met dikke cijfers
2. Dieptepunt: Veel mensen koppelden financiële problemen aan mij. Klopt ook wel, want ik werk gewoon maar weinig uur. Maar voor twee collega's van mij heeft de crisis er nog dieper in gehakt en die moesten allebei weg
3. Hoogtepunt realitynet: Grappig dat een aantal mensen dit goed had, die niet bij het forumuitje was, waarbij we hadden afgesproken dat we het spel met de wereldbol allemaal als hoogtepunt zouden invullen
4. Ongeoorloofde vraag: Ik had geen idee wat ik hier moest invullen, had ook niet goed gelezen dat het een forumvraag moest zijn, daarom gekozen voor clichevraag: kom je hier vaker?
5. LdHmolletje, omdat ie zoveel tijd hier doorbrengt. Maar dat viel nogal tegen :p
6. Netflix is geweldig.
7. Tja, gigantische faalangst, gekoppeld aan perfectionisme en onzekerheid. Ik moet toch af en toe even tegen mezelf zeggen: all this time you have had it in you, you just sometimes need a push" Maria Mena dus.
8. Instrument: Vroeger wilde ik altijd viool spelen, heb ik ook jaren gedaan, ook mee in een orkest gespeeld. Tot ik erachter kwam, dat ik viool eigenlijk best wel een lelijk instrument vind. Ik hou niet van dat hoge gepiep, dus toen ben ik klarinet gaan spelen.
9. De hartige pannekoek, op wintersport in Frankrijk, heerlijk.
10. Ja, deze was wel heel obvious.
De meesten hadden hem goed. Had 'm nog wat moeilijke geprobeerd te maken door er geen naam bij te zetten. Tevergeefs
11. Veel mensen koppelden de Sovjet Republiek aan mij. Ik kan me nog wel herinneren dat bij topografie in groep 8 tegen ons gezegd werd dat de Sovjet Unie weliswaar net uitelkaar was gevallen, maar dat we nog even niet alle nieuwe republieken uit ons hoofd hoefden te leren... En we gingen eigenlijk altijd naar Frankrijk op vakantie. Dus een Sovjet Republiek bezoeken ben ik nooit aan toe gekomen. Voormalige Sovjet Republieken wel: Estland, Letland, Litouwen zijn heerlijke landen, Oekraïne was dat ook toen ik er was. Komende zomer wil ik naar Moldavië en hopelijk ook weer naar Oekraïne.. Maar het antwoord dat echt bij mij hoorde was de eindpresentatie in de theaterzaal. Maar nu ik het antwoord van Go Ahead lees, bedenk ik dat mijn solotripje (zonder liften, wel met openbaar vervoer) naar Roemenië ook best wel spannend was
12. Een baan waar ik wel rond van kan komen, hopelijk iets van administratief medewerker in juridische richting ofzo...
Wie kende mij het beste?
Dat was de terechte winnaar van het spel, Moliere, met maar liefst 7 goede antwoorden.
De nummer 2, was ook de nummer 2 bij mijn antwoorden: Starlight, 5 goede antwoorden
Fabiann, Next, Swifty, HDD, MV en Jann hadden er allemaal 4
Nieky, LdhMolletje, MM en Bakkertje 3
Lukie en Ycaris 2
Lucy, GIG, Molbelg en Molcrazy 1
Stormpie en Cynneke 0