Jááááá daar is ie weer! Voor de vierde keer alweer, inmiddels een traditie: de forumquiz! Wie gaat er dit jaar met de eeuwige roem vandoor ...
Is het Molière; lukt het hem als eerste de dubbel te pakken? Is het Jann; gaat hij proberen na een jaar afwezigheid zijn titel te heroveren? Is het Nieky; is driemaal dan echt scheepsrecht? Is het Swifty; kan ze net als in 2010 de titel binnen slepen? Of wordt het toch iemand anders?
Hall of fame:Top 3 2010:
1. Swifty
2. Koekoe
3. Lukie4
Top 3 2011:
1. Jann
2. Nieky
3. Swifty
Top 3 2012:
1. Molière
2. Nieky
3. D*N
Na enkele opmerkingen uit het vorige topic heb ik besloten de quiz iets in te korten. Dit jaar geen 20 vragen, maar 12. Ik hoop daarmee dat het percentage lijstjes instuurders vs antwoorden instuurders omhoog gaat. Vorig jaar was dit net iets meer dan 60%, maar dat moet een stuk hoger kunnen. En wie weet gaat het record aantal lijstjes van 25 stuks uit 2011 dit jaar wel verbeterd worden. Maar eerst nog even de regels.
Hieronder staan dus 12 vragen, die betrekking hebben op jou. Beantwoord deze vragen naar waarheid en lever je antwoorden bij mij per PM in. Ik zal zelf ook een lijstje invullen. Als de deadline verstreken is, post ik alle antwoorden in dit topic, maar door elkaar. Aan jou de taak de juiste antwoorden bij de juiste forummer te plaatsen. Elke juiste combinatie levert 1 punt op. Indien je één vraag volledig juist hebt beantwoord, krijg je 10 bonuspunten. Uiteindelijk wint degene met de meeste punten. In het ultieme geval dat er een gelijke stand is, wint degene die de antwoorden als eerste heeft ingestuurd.
*** NIEUWE REGEL *** Indien je geen correcties hoeft te doen na het insturen van de antwoorden, krijg je 5 bonuspunten!
Indien je niet alleen een lijstje inlevert, maar je ook waagt aan het raden van de juiste antwoorden, verdien je punten voor de RN Ranking!
Ook dit jaar weer dank aan grasisgroen, voor het bedenken van één van de vragen (vraag 8 )!
Aub niet je antwoorden met andere delen, dat is niet eerlijk.
De deadline voor het insturen van de 12 antwoorden is:
maandag 30 december, 23.59 uur.De vragen voor dit jaar zijn ...
ALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2013?
2. Wat is jouw dieptepunt van 2013?
FORUM REALITYNET
3. Wat is jouw forummoment van 2013 (kan zowel positief als negatief zijn)?
4. Stel hier een vraag, waarop jij nooit zou reageren!
5. Van welke forummer denk je dat hij/zij jou het beste kent bij deze quiz én waarom? (Korte motivatie verplicht!)
6. Op het forum hebben we de ontdekking van de dag, maar wat was jouw ontdekking van het jaar?
MUZIEK
7. Welk nummer omschrijft perfect wie jij bent? (Graag Youtube filmpje meesturen)
8. Welk muziekinstrument wilde jij graag leren spelen toen je klein was?
ETEN EN DRINKEN
9. Wat is jouw favoriete pannenkoek?
10. Met wie zou jij graag een beschuitje willen eten?
OVERIG
11. Wat is het engste wat jij ooit gedaan hebt?
12. Wat wens jij voor 2014?
Succes met invullen! En als er nog vragen zijn omtrent deze quiz, stel ze gerust in dit topic.