Vraag 11: Wat is het engste wat jij ooit gedaan hebt? Canopy Tour boven Tikal.
Canopying
De Manghenpas, een smalle weg, bergop rijden, in de regen, met loslopende koeien (en dus koeievlaaien midden op de weg), zonder vangrail, met hoogtevrees.
Een dikke zwarte spin doodmaken.
Een haarspeldbocht nemen in de afdaling van de mont ventoux net nadat ik een platte band kreeg.
Een ritje in de Pegasus in de Efteling!
Een slang om mijn nek houden.
Een spookhuis inlopen en de uitgang niet kunnen vinden (uiteraard was ik toen een stuk jonger dan dat ik nu ben, maar heb er wekenlang nachtmerries van gehad).
'Eng' in de zin van 'spannend': in een hotel een sleutel van een andere kamer nemen aan de receptie, een kijkje gaan nemen in de kamer - uiteraard zonder iets mee te nemen - en de sleutel terughangen op zijn plaats.
Geen idee, meedoen aan de Saboteur dan maar
Ik ben geen waaghals, dus echt enge dingen zul je mij niet zien doen. Meedoen aan een spel op tv, dat vond ik erg eng ....
Ik ben niet bepaald een thrillseeker, dus ik houd het maar op vliegen. Hoe vaak ik ook dat al heb gedaan, ik blijf zweethanden krijgen tijdens het opstijgen.
Ik ben nogal een watje, maar ik vond mijn eindpresentatie van mijn studie houden voor een volle theaterzaal wel behoorlijk eng.
Ik denk met mijn oudste zoon naar een horrorfilm kijken. Dan zit ik dus anderhalf uur achterstevoren.
In een complete wolkbreuk met 60 km/h midden in de nacht over de Belgische snelweg moeten rijden, terwijl Oosteuropese vrachtwagens mij met ruim 100 per uur inhaalden.
In m’n eentje naar de MFD gaan waar ik niemand kende.
Klimmen (ik heb geen angst maar ben gewoon geen waaghals).
Meelwormen eten, maar viel achteraf best wel mee.
Mijn baan opzeggen voordat ik een nieuwe baan had.
Mijn mobiel aan een meisje geven omdat ze 'gewoon heel even wilde kijken'. (het is goed gegaan)
Parachutespringen.
Presentaties houden (is al eng genoeg).
Reis naar een Sovjet Republiek.
Spreken voor meer dan 100 mensen.
Toen ik een andere medische behandeling heb gekozen dan het protocol voorschreef.
Uit een skilift vallen.
Van een 15 meter hoge brug het water in springen.
Veel te hard van een berg af mountainbiken.
Vertellen over hele nare ervaring.
Zeggen tegen een meisje dat ze leuk is.
Zelf was ik denk ik bij paintballen het meest angstig (niet geraakt willen worden), maar anderen zullen iets anders wat ik afgelopen zomer gedaan heb veel spannender vinden klinken dan dat.