Goedenavond allemaal en welkom bij de ontknoping van alweer de 4e forumquiz van Realitynet. Wie mag zich de opvolger of opvolgster noemen van Swifty, Jann en Molière? Of gaat een van deze 3 er hernieuwd met de eeuwige roem vandoor? Op die vraag krijgen jullie vanavond antwoord, maar nog even een klein beetje geduld.
We gaan eerst eens even kijken hoeveel deelnemers we nu precies hebben. In totaal hadden we, zoals bekend een record van maarliefst
31 lijstjes, wat ongetwijfeld voor diverse hoofdbrekens gezorgd zal hebben. Uiteindelijk waagden toch
22 forummers zich aan de quiz en dat zijn, in volgorde van inzenden: Cynneke, Fabiann, Nieky, Lukie4, Loezel, NextGP, Bakkertje, Molbelg, Molière, Stormpie, Molcrazy, Starlight, Grasisgroen, MaikeMeisje, LdHmolletje, Swifty, Hulpdakdekker, Jann, Mollenvanger-MV, Lucy-3a, Ycaris en Niuno!
Traditioneel, na het sluiten van de deadline heb ik weer een poll toegevoegd om de mening te pijlen over wie jullie denken dat de forumquiz gaat winnen. Laten we de stemming eens bekijken. Er is een stem op Niuno uitgebracht, is hij de grote verrassing? Ik zal iets verklappen ...
Niuno heeft niet gewonnen! Het aantal antwoorden wat hij heeft ingevuld is namelijk al lager dan de score van de winnaar of winnares, dus winnen was helaas nooit een optie.
Bovenaan staan Molière (5 stemmen), Nieky (3 stemmen), Fabiann en Swifty (beiden 2 stemmen). Maar hoe hebben zij het gedaan? Hebben ze jullie vertrouwen waargemaakt?
Ze zijn iig allemaal zeker van een top 10 notering, gefeliciteerd!
En dan kregen Jann, Loezel, Lukie4 en Mollenvanger-MV ook nog en stem. Hebben zij het goed gedaan?
Niet allemaal, want
minimaal één van deze mensen is niet in de top 10 geëindigd!
En dan nog dit. Dit jaar gaan we het presenteren van de uitslag nét iets anders doen, namelijk iets interactiever. Jullie mogen namelijk zelf meebeslissen in welke volgorde ik de uitslag presenteer. Hoe? Dat lezen jullie straks. Maar willen jullie meedoen, dan geef ik jullie vanaf NU 5 minuten de tijd om een hele moeilijke vraag te beantwoorden. Hoe sneller je met het juiste antwoord komt, hoe eerder je keuze hebt. Oké, hier komt de vraag:
Gewoon het antwoord in dit topic plaatsen.
Tot straks!