Vraag 8 - MuziekinstrumentHeeeeeeel vaak piano en ook een paar keer gitaar en zelfs harp
Wat moet ik in vredesnaam met een harp aan, geef mij maar een dwarsfluit! Goed geraden, Starlight
Mijn moeder speelt dwarsfluit dus wilde ik dat ook altijd. Heb ik dan ook 9 jaar les in gehad en doe het nu nog steeds af en toe. Hoewel ik een aantal mensen gelijk moet geven wat de gitaar betreft, dat doe ik ook
Vraag 9 - PannenkoekGhehe
Deze had niemand goed... Vaak iets met chocola en ijs mij mij geplaatst maar ik heb toch liever iets hartigs. Met ketchup, want ik eet alles met ketchup en dat is heel raar ik weet het maar ik vind het lekker
Vraag 10 - Beschuitje etenWaarom sommige mensen hier Kinga Ban bij mij neerzetten is me een raadsel maar goed... Zoals Daisy al zei, het was niet D*N die Jesper had ingevuld, maar ikke. Dat was overigens voor 29 december
Het was niet in me opgekomen dat een bekend persoon ook zou kunnen en om nou een random naam te noemen die niemand iets zegt, dat leek me ook niet zo zinvol dus aangezien D*N bezig was mij aan Jesper te koppelen dacht ik, ach waarom niet, leuk toch
Vraag 11 - Engste ervaringHier rekende ik eigenlijk niet op goede antwoorden, maar Jann en Ycaris overtroffen mijn verwachting (alweer). Deze hangt samen met mijn dieptepunt, wat ook niemand wist dus niet gek dat niet veel mensen deze goed hadden. En nee, ik ben nog nooit uit een skilift gevallen
Ik snap best dat jullie die foto in het smoelenboek associëren met de skilift maar als skileraar val je natuurlijk niet uit de lift mensen
Vraag 12 - Wens voor 2014 Clichévraag geeft cliché antwoorden, zo ook bij mij. Lof voor Mollenvanger en LdH, die deze zowaar goed (gegokt?) hadden... Ik zag een paar keer de wens met
op het einde en die over kinderen met honger, maar dat was ik niet. Hoewel beide prima gekund hadden, daar niet van. Maar goed dit was sowieso een beetje een gokvraag
Anyway, mijn ontdekking was dus het makkelijkst te raden, en het moeilijkst (op de pannenkoek na) vonden jullie mijn dieptepunt. Maar wie kent mij nou eigenlijk het beste?
Er waren maar 7 mensen die niets over mij wisten, wat ik niet heel veel vind voor zo'n eerste quiz. Dat waren:
Niuno, Molbelg, Cynneke, MaikeMeisje, Stormpie, Grasisgroen en Fabiann
1 vraag goed hadden
Bakkertje, MC, Lukie en Hdd
2 goed:
Swifty, Molière en, en dit valt me een beetje tegen, Nieky
Degenen die drie goede antwoorden over mij wisten te geven waren
Loezel, LdH, Next en Mollenvanger
Het op een na meest (4 goed) wist
Jann
En het allermeest wist
Ycaris, samen met Starlight: allebei 5 goed
Ik heb ook nog even gekeken wie ik het beste kende en dat was duidelijk HIDM van wie ik er 6 goed had, gevolgd door D*N (3 goed)
Zo, en nu is het tijd om te gaan slapen