Is het misschien mogelijk dat er naast het algemene topic per aflevering ook topics komen voor een specifieke opdracht / executie? Nu wordt alles over een aflevering in hetzelfde topic gedumpd en vind ik het vaak overkomen als chaos. Om de huidige aflevering uit te halen: Om de paar posts, post iemand weer iets over de geschminkte personen, en valt de rest weer in het water. Een apart topic voor die opdracht, voor de fabrieksopdracht en de executieopdracht maken het wat mij betreft wat overzichtelijker. Het algemene topic voor de aflevering zou je aan kunnen houden voor opmerking die over de gehele aflevering gaan.
Ik zag dat ik ondertussen niet de enige ben die zich hieraan begint te irriteren en bedacht me deze oplossing.
Dit forum is natuurlijk bedoeld om je verdenkingen mogelijke hints enz te delen en te bespreken. Dit topic in het bijzonder is natuurlijk bedoeld voor dingen die te maken hebben met aflevering 2.
De obsessie met de foto begint nu echter het hele topic onder te sneeuwen en maakt het lastig andere dingen te bespreken. Ik weet niet hoe het zit met anderen, maar ik dreig hierdoor af te haken. Kan dit niet even worden verplaatsd naar een apart topic? Verder: de mol op zo'n foto zou natuurlijk erg leuk zijn, schmink, een pruik, verkleden, daar kan ik in komen. Maar "een stukle klei" zoals ik langs zie komen... Wat hebben ze nou opeens ook mensen van de tv kantine/lord of the rings ingehuurd? En als wij er met verschillende foto's en meerdere mensen met uren kijken niet uit komen, wat is dan nog het punt? Als wij er al niets van kunnen maken waarom de kandidaten dan wel, die met zijn alleen maar een paar seconden naar een tablet kijken... Bovendien hebben zij helemaal geen reden om de mol op deze foto te zoeken. Ik zou er het nut niet van inzien.
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Het begint een beetje oeverloos te worden.
Ik zag wel dat er ondertussen al een moderator op gereageerd had, met het verzoek om dergelijke posts met foto's niet meer te citeren, of om de afbeeldingen te verkleinen / in spoiler te zetten, maar ik heb zelf het idee dat dat de oplossing zal zijn voor het probleem.