Mee eens, als hij voorbereid zou zijn waren zijn prestaties als Mol wel wat indrukwekkender geweest dunkt me.
Bovendien hamert Anton er in interviews er altijd op dat de 'eerlijkheid' van WIDM het zo onderscheidt van andere realityprogramma's (zie ook in het stukje van Aaf wat er verteld wordt over de keuze schaakspel of ontploffende auto). Een Molverkiezing in scene zetten vind ik niet passen in dat plaatje van 'eerlijkheid'.
Maar ja, niets is wat het lijkt natuurlijk, en misschien komen we de waarheid nooit te weten dus geloof wat je wil.
Wat ik mij altijd ben blijven afvragen he? Zou er dat jaar een mol geweest zijn die op het laatste moment niet wilde of niet kon? En was dat dan iemand uit de groep of is er een extra kandidaat toegevoegd? Geheel off topic maar ik ben zò benieuwd of het nu echt vanaf het begin de bedoeling was om zo te starten.
Sowieso lijkt het me sterk dat het een last-minute beslissing was om de Mol te laten kiezen, omdat dan het risico bestaat dat een van de oud-Mollen niet beschikbaar zou zijn.