Ik vind het wel leuk als ze ongeveer overal ter wereld komen. Niet iedere keer in dezelfde omgeving. Dat maakt dat ze zo nu en dan Azië ook aan zullen (moeten) doen. Al gaan ze nu redelijk vaak naar Azië heb ik het idee. ..
Jordanië
Indonesië
Japan
Hong Kong
Filipijnen
Thailand
Zelf zou ik het wel leuk vinden als ze eens wat vaker Afrika in trekken. Of in Amerika gaan zitten. Afrika is tot nu toe alleen maar Zuid-Afrika geweest. Zijn genoeg andere landen. Al vraag ik me af of je in sommige van de Afrikaanse landen wil zitten met alle corruptie etc. En in Amerika hebben ze dan wel Canada, Mexico, Argentinië, Nicaragua en El Salvador, maar dat is eigenlijk van 2 continenten bij elkaar. Zeker als ook aangegeven wordt dat ze graag in Zuid-Amerika zouden willen filmen, omdat daar eigenlijk alles mag, heb je met landen als Brazilië, Peru, Chili, Uruguay, ... toch nog wat keus. In Noord-Amerika lijkt me de VS wel vet, maar daar zijn de regels veel te streng, begreep ik. Mogelijk een nieuw seizoen in Canada, al zijn ze daar dan al wel eens geweest.