Ik vraag mij af hoe het komt dat Anton en Art beweren dat iedereen verrast zal zijn met de mol. Er wordt nu al een week rekening gehouden met Susan en Sofie, veel berichten in de media. Ze werden allebei al vrij vroeg in de gaten gehouden, Aaf en JW hebben het alleen niet doorgezet. Met betrekking tot Susan. Je zou kunnen concluderen dat van de laatste 5 kandidaten exclusief de mol alleen Freek de verdenking op Sussn niet had en Aaf switchte naar Tygo. Maar voor de rest werden Susan en Sofie allebei verdacht dooe de meeste. Alleen Maurice, Owen, Daphne en Jennifer zullen dus echt verrast zijn. En Jennifer is dacht ik aflevering 5 eruit gegaan wat inhoudt dat de helft van de serie Susan en Sofie, de finalisten, verdacht werden. Ik zit niet in een Freek tunnel, ik verdenk Susan, maar je zou toch haast denken aan de hand van alle uitspraken dat Freek de mol is omdat hij helemaal niet verdacht werd een sinds vorige week ook afgeschreven kon worden wat de verrassing dus het grootst maakt. Maar dat gaat niet gebeuren.