Auteur Topic: [KANDIDAAT] Aaf Brandt Corstius  (gelezen 112953 keer)

Offline Convans

• Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Aaf Brandt Corstius
« Reactie #240 Gepost op: 31-01-2014, 01:17:29 »
Ik hoop elke aflevering dat Aaf er snel uitgaat, maar ze blijft er maar in.  ::ohno::

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: 31-01-2014, 01:25:34 »
"Ze heeft tussen haar wenkbrauwen één waterpokje", aldus Aaf op 11:56
"En is ze verder nog een beetje pokdalig?" vraagt Jennifer
"Nee, ze heeft een hele gladde huid", volgens Aaf.

::vergroot::
Omnia vincit amor

Offline Joss

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #242 Gepost op: 31-01-2014, 01:28:50 »
Ik kan nog best Aaf als de mol zien, en ze blijft een verdachte, maar hoe zit dat met die verdenkingen naar haar? Van Daphne en Jennifer enzo.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Loebas

• Forumlid
« Reactie #243 Gepost op: 31-01-2014, 01:31:51 »
Ik kan nog best Aaf als de mol zien, en ze blijft een verdachte, maar hoe zit dat met die verdenkingen naar haar? Van Daphne en Jennifer enzo.
Juist Daphne en Jennifer geven aan gespreid te hebben en eigenlijk op de verkeerde te hebben gegokt.
Dus hadden zij op Aaf gefocust, wie weet ...:)
Omnia vincit amor

Offline Clauzwa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #244 Gepost op: 31-01-2014, 02:03:55 »

Voor zover ik heb kunnen volgen verdacht Jennifer in ieder geval Aaf, Tygo en Sofie.
Maurice en Daphne verdachten ook Aaf. Van Owen is mij dat niet duidelijk geworden.
Uit de biechten van afl 5 kon ik opmaken dat alleen nog Freek en Sofie haar verdenken.

Offline Clauzwa

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 31-01-2014, 02:05:42 »
Juist Daphne en Jennifer geven aan gespreid te hebben en eigenlijk op de verkeerde te hebben gegokt.
Dus hadden zij op Aaf gefocust, wie weet ...:)

Jennifer zat juist veel op Aaf, een beetje op Tygo en een heel klein beetje op Sofie. Uit voorzorg.

En dit :) maakt het voor mij dat Aaf echt een Paulien-type is en daarmee vooral een grappige kandidaat  :D

Dat denk ik dus ook.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #246 Gepost op: 31-01-2014, 14:34:32 »
Ik hoop elke aflevering dat Aaf er snel uitgaat, maar ze blijft er maar in.  ::ohno::
Ik ben dus gelukkig niet de enige die haar nit grappig vindt. Maar hoe dan ook, deze aflevering was ze in mijn ogen veel te fanatiek om nog de mol te kunnen zijn. Ik had haar al min of meer afgeschreven, maar nu zet ik toch echt een dikke streep door haar naam. (zal je zien dat ze toch de mol blijkt te zijn...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline valentijn_lol

• Forumlid
Aaf=Mol?
« Reactie #247 Gepost op: 31-01-2014, 15:42:59 »
Ik heb echt de hele tijd gedacht dat Sophie de mol was, maar nu weet ik het zeker: Aaf is de mol!   ??? Waarom? Zul je wel denken. Bij de Snake opdracht wilde Aaf niet naar Tygo en Jan-Willem luisteren. Zij wilde perse naar links. Gelijk daarna kwamen ze Jennifer en Suzan tegen. Ze konden geen kant meer op! ::oink:: Slim! Mol-actie van Aaf? Denk het wel!

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
Re: Aaf=Mol?
« Reactie #248 Gepost op: 31-01-2014, 15:45:35 »
Ik heb echt de hele tijd gedacht dat Sophie de mol was, maar nu weet ik het zeker: Aaf is de mol!   ??? Waarom? Zul je wel denken. Bij de Snake opdracht wilde Aaf niet naar Tygo en Jan-Willem luisteren. Zij wilde perse naar links. Gelijk daarna kwamen ze Jennifer en Suzan tegen. Ze konden geen kant meer op! ::oink:: Slim! Mol-actie van Aaf? Denk het wel!

het kan inderdaad zo zijn dat dat een mol-actie was, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat ze de mol is. Soms 'moet'je namelijk weleens een mol-actie doen om jezelf verdacht te maken.
I will follow my inner gold

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #249 Gepost op: 31-01-2014, 15:46:12 »
Zij wilde perse naar links. Gelijk daarna kwamen ze Jennifer en Suzan tegen. Ze konden geen kant meer op! ::oink:: Slim! Mol-actie van Aaf? Denk het wel!
Hoe had ze dan precies kunnen weten dat net op dat moment Jennifer en Susan daar zouden zijn?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Jaapie

• Forumlid
« Reactie #250 Gepost op: 31-01-2014, 21:46:58 »

Hier nog één... Hoop week in week uit dat ze eruit vliegt, maar ze wil maar niet. Saaiste kandidaat van de gehele groep in mijn ogen.

Offline Rat

• Forumlid
  • 罗本是卧底
« Reactie #251 Gepost op: 1-02-2014, 00:08:44 »
"En toen kwamen er ineens gezwellen uit haar nek en toen begon ze over waterpokken op dat hoofd te praten", aldus Jennifer tijdens haar eerste biecht bij de Boeddha opdracht, waarbij Aaf een omschrijving gaf van het eerste beeld: rond 5:49 (avro site)

"Ze heeft tussen haar wenkbrauwen één waterpokje", aldus Aaf op 11:56
"En is ze verder nog een beetje pokdalig?" vraagt Jennifer
"Nee, ze heeft een hele gladde huid", volgens Aaf.

Of de productie heeft die foto zitten photoshoppen en voorzien van een gladde huid of Aaf heeft wél zitten mollen.
Ik vind de gelijkenis zéér groot tussen het beeld wat Jennifer omschreef en de afbeelding (kader in foto, die ik gespiegeld heb) die Aaf omschreef....
Het ligt aan Aaf. De foto heeft ook pokken, maar het zwarte vlekje op haar voorhoofd valt wel meer op. Daardoor zijn de overige pokken misschien niet zo duidelijk. ???

Offline Whackamol

• Forumlid
Re: Aaf=Mol?
« Reactie #252 Gepost op: 1-02-2014, 04:57:55 »
Juist!!! Ik ben er ook zeker van, alles wijst erop!!!!  ::tandpastasmiley::

Offline Molle Pietje

• Forumlid
  • Back to the roots in 2015
« Reactie #253 Gepost op: 1-02-2014, 08:00:08 »
De pukkels lijken regendruppels.

Die zouden langwerpiger van vorm zijn ( denk aan de zwaartekracht )....

Edit : Aaf meldt tijdens de test : Suzan is voor mij de mol......en als ze het is kan ze echt goed toneelspelen.
Vind ik tegenstrijdig klinken...
Als ze haar door heeft , kan ze het dus niet zo goed, toch ?
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 08:13:48 door Molle Pietje »

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #254 Gepost op: 1-02-2014, 09:25:39 »
Die zouden langwerpiger van vorm zijn ( denk aan de zwaartekracht )....

Edit : Aaf meldt tijdens de test : Suzan is voor mij de mol......en als ze het is kan ze echt goed toneelspelen.
Vind ik tegenstrijdig klinken...
Als ze haar door heeft , kan ze het dus niet zo goed, toch ?
Ik denk dat Aaf het heeft over het verschil tussen tijdens de opdrachten en tussen de opdrachten door. Ze vermoedt dat Susan de opdrachten saboteert, maar vindt haar tussendoor, op de hotelkamer enz., overkomen als een fanatieke kandidaat die de hele tijd in haar molboekje schrijft. Dat acteert ze dan heel goed.
En ik moet zeggen dat ik zelf bij het zien van de extra beelden van aflevering 3 ook even ging twijfelen aan Susan als mol, omdat ze zóóó 'echt' overkwam in haar gesprekje met Daphne. Maar ik denk nu dat ze dat dus heel goed kan acteren. De verhalen van Dennis en Kees in de afgelopen moltalk hebben trouwens bevestigd hoe belangrijk dat is. Kandidaats gedrag tussen de opdrachten door, wat wij vaak niet eens te zien krijgen. Dennis die 'onopvallend' enthousiast zijn vrouw ging bellen dat hij door was, Kees die de wekker zette om te doen alsof hij de hele nacht lag te piekeren over wie de mol was. Goeie strategie, blijkbaar.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 09:29:47 door Jayne »

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #255 Gepost op: 2-02-2014, 17:40:19 »
Ik vind dat Aaf toch net iets te weinig aandracht krijgt. Misschien komt het door BuzzCapture, misschien zit ik er ontzettend naast, maar ben gewoon ff nieuwsgierig:

Hoe komt het dat ze alle foto's zo uitermate goed beschreef, maar toch steeds één klein detail vergat? Van die kleine details zoals pokken of een ketting die niet doorloopt.

Wie hebben we nou echt zien mollen in de bootopdracht? Suus die de goede code doorgeeft aan Aaf of Freek die niets doet?

En wie ergerde zich nou meer aan wie bij het JW/Aaf koppel? Aaf, omdat JW niet luisterde, of JW die gek werd van Aaf met d'r geitjes en de ahh en de struikel en de ik heb geen richtingsgevoel?
« Laatst bewerkt op: 2-02-2014, 17:43:15 door Jos1978 »

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #256 Gepost op: 2-02-2014, 20:07:28 »
Hoe komt het dat ze alle foto's zo uitermate goed beschreef, maar toch steeds één klein detail vergat? Van die kleine details zoals pokken of een ketting die niet doorloopt.

Op die foto van het beeld met de gezwellen was volgens mij door de hoek waarin het genomen was ook moeilijk te zien dat het een stuk pokdaliger was. Kan een molsactie geweest zijn, maar net zo goed ook een oprechte vergissing imho.

Over de beschrijving van de ketting hebben we alleen Freek's biecht, omtrent de summierheid ervan. Lijkt me vreemd, eerlijk gezegd aangezien Tygo en Jennifer beide zeiden dan Aaf hun beelden zeer gedetailleerd had beschreven. Bovendien waren er best veel beelden met kralenkettingen dus Freek had zelf ook wel iets concreter en specifieker kunnen vragen en zijn best kunnen doen zou je zeggen.  :P

Citaat
En wie ergerde zich nou meer aan wie bij het JW/Aaf koppel? Aaf, omdat JW niet luisterde, of JW die gek werd van Aaf met d'r geitjes en de ahh en de struikel en de ik heb geen richtingsgevoel?

Tja misschien leidde het wel af, maar ik denk dat in die opdracht een aantal andere mensen duidelijker aan het saboteren waren dan Aaf.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Syllie10

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 2-02-2014, 20:55:55 »
Citaat
Tja misschien leidde het wel af, maar ik denk dat in die opdracht een aantal andere mensen duidelijker aan het saboteren waren dan Aaf.  Smiley
Dat klopt, maar op het moment dat ze wel ingreep en linksaf ging was het wel gelijk zo mis dat er een kapitaal aan geld weg ging door stilstaan, kruisen en zelfde weg terug lopen in eens.

En het leek alsof ze goed beschreef maar vergat wel essentiële dingen.

En een mol mag toch ook wel eens fanatiek zijn om zich niet als mol neer te zetten.
Kees tende vorig jaar ook heel fanatiek door het veld mee

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #258 Gepost op: 2-02-2014, 21:18:56 »
In Suus zie ik een mol die wacht totdat iemand iets fout doet en daar gebruik van maakt.

In Freek zie ik een mol die gewoon af en toe wat fout doet, oops. Woordje hier fout, fotootje daar fout, verkeerde aanwijzing: opdracht weer in de soep.

In Aaf zie ik een mol die alles en iedereen manipuleert. Voorbedacht opdrachten saboteren. Lagen aanleggen. In de eerste opdracht wint ze eerst vertrouwen door het meisje met de cape prima uit te leggen. Maar door een klein detail op een andere foto: 0 euro. In de boot zag ik haar ook bezig. Schreeuwend door de walkie talkie, 1 nummertje verkeerd geroepen. En credits op eisen die ze niet verdiende. Oh, wat was ze fanatiek. En in de laatste opdracht is het fanatisme weer helemaal weg. Geen richtingsgevoel, geitjes kijken, leuke kindjes, struikelen en wat boeit het me allemaal niks. Totdat we bij de kerk komen. Hoi Aaf, de fanatieke kandidaat. Ben je het zat en loop je de pot leeg met je actie??

Het neigt wellicht wat naar wensmollen, i know, maar zo zie ik de mol graag.

Offline Joss

• Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 2-02-2014, 21:31:59 »
Aaf de fanatieke kandidaat zegt dit tijdens de Snake opdracht:

"Ooohh, ik snap het
Ja, is goed
Klein geitje
Oops
Schattig klein geitje
Kijk kijk kijk
Kijk naar die kuikentjes
Moesten we niet?
Ja, Nee laat maar,
Sorry, ik weet echt niet meer waar we zijn
ja, ik heb geen richtingsgevoel.
Dat weet ik niet
Nee maar
Maar deze zijn we al ingeweest toch?
Ik heb toch het gevoel dat we meteen al verkeerd gelopen zijn, maar goed...
Maar moet ik dat nog vragen?

Luister je kan ook 1x naar mij luisteren??!!!"

Waarom Aaf? Waarom zou je 1x naar jou luisteren??