Die opdracht dat Tygo en Freek op zoek zijn naar de zandzakken....
Op het moment dat Owen aan hem vraagt waar ze zijn, zegt Tygo dat ze naar de trap lopen die richting de kantine gaat.
Dat lijkt overéén te komen met de plattegrond (links zie je de trap).
Vervolgens zie je ze in een ruimte lopen met een roze pijl naar links. Lijkt wel een soort "wegwijzer" wat we ook gebruiken bij spoorzoeker spelen.
Freek roept vervolgens "ja, maar dit zijn kantoren, dit is geen kantine", waarop Tygo reageert "Ja maar, laten we...., ik denk dat daar ook een staircase is".
Ze gaan toch kijken en Freek zegt weer "ja maar, het was niet donker, we gaan weer terug naar de trap Tygo".
Owen zegt vervolgens "jullie moeten zijn op de 1e verdieping, er staat First Floor", waarop je Tygo via de porto hoort antwoorden "we gaan naar beneden".
Ze gaan de trap af naar beneden, lopen wat rond, Freek wil zeggen "misschien moeten we terug...." en Tygo zegt vervolgens "Misschien daar, dat gebouw telt ook nog mee, we lopen nu naar de eerste vloer van het andere gebouw". Freek loopt gelijk naar de trap die naar beneden leidt en vraagt nog even "omlaag gaan we hè?", waarop Tygo zegt "1 trap ja, dan komen we op één van dit gebouw, daar moet het zijn". Ze komen vervolgens niet uit bij die zandzakken (want dat was één trap omhoog!!), maar bij die Security opdracht die Tygo wel zag, maar die Freek (bewust?) voorbij liep. Tygo knipt de draden door en de rest is bekend.....
Ik was eigenlijk dit stukje aan het terugkijken op zoek naar mogelijke molacties van Tygo. Maar na intensief terugkijken.....
Ik nestel mij in deze tunnel. Heb mijn mol gekozen