Je hebt een hele lijst met mogelijke molacties maar de meeste zijn twijfelachtig at best. Bovendien zijn er bij bijna al die opdrachten wel meer mensen raar bezig.Maar ze zijn wel op tijd. (Er kan dus geld verdiend worden en hij kan er niets aan doen) Volgens mij is de opdracht van de mol geld uit de pot houden èn niet verdacht worden
Ja ze zijn op tijd, er kan geld verdiend worden. Maar om nu te laat te komen in de eerste opdracht, zet je alle schijnwerpers juist op jezelf. Daar wilt de mol dus uitblijven. Ja het is wel bedenkelijk dat je al 8 minuten voor tijd binnen bent, maar er is wel wat voor te zeggen: je hebt geloof ik geen benul van exacte tijd.
Of ze stonden gewoon vrij dicht bij elkaar? Verder zien Daphne en JW ze helemaal niet en tellen Susan en Maurice verkeerd...
Ze stonden wel bij elkaar maar het is niet voor niets dat er 7 werden geteld en volgens mij was dat vanuit Freek. Dat weet ik alleen niet meer zeker, dus iemand die hier bevestiging op heeft?
Dus hij vindt èn geen roeiers èn roeit mee omdat ze niet kunnen wedden? Dus die 1000 euro laat hij maar voor wat het is? Het is trouwens alles behalve waarschijnlijk dat er gewed zou worden, omdat ze eigenlijk dachten dat ze geen schijn van kans hadden...
Waar gewed kan worden wordt gewed, al is het maar de mol die erover begint van ja we kunnen het. Door zijn verhaal met het versieren van de jongens bracht hij sowieso ook Aaf mee en nog een andere vrouw. Dan blijven er dus maar 5 zoekers over om roeiers te vinden.
Er zijn ook nog 3 andere kandidaten met geld of die ruilen voor geld...
Nogmaals, ze waren allemaal wel iets aan het aftasten van wat heb jij te bieden en ik heb dit te bieden. Freek was echter degene die vanaf het stiltemoment al wist: ik moet met Sofie ruilen.
Zelfde geldt voor Jennifer, Daphne en Aaf. Ook Sofie vergeet er maar 1. Ja volgens velen doet Jennifer raar met haar verhaaltje, maar ze geeft wel alle woorden door.
Ik bedoelde alleen te zeggen, we zitten nog altijd in het topic van Freek als kandidaat en dan even beredenerend vanuit zijn molpositie, dat hij niet hoefde te mollen. Stel dat hij de mol is en hij weet welke 10 woorden opgeschreven moeten worden. Van die 10 woorden hoor je slechts 4 woorden, waarvan er 2 ook nog eens niet bij het rijtje staan maar alleen de eerste letter klopt. Aangezien het op alfabet is. Dan kan je lekker de kandidaat uithangen en zet je de afluisteraar ook op een dwaalspoor.
Waaraan denk je af te kunnen leiden dat hij de enige was. Feit blijft dat ook Sofie, Susan en Daphne geld in handen hebben gehad.
Ja zij hebben ook geld in de handen gehad, maar als hij de mol is dan weet hij ook wie welk nummer heeft. Aangezien hij zo gebrand op was om de envelop van Sofie te hebben, of in elk geval met haar te ruilen, dan lijkt het voor mij sterk erop dat hij weet dat zij geen geld heeft. De nummers op de enveloppen verraden dat. Hij had op dat moment nog een verbondje (soort van, door het opsturen van geld) met Sofie. Dan ga je toch niet een ander geld gunnen, daar waar je weet dat er maar 2 enveloppen met geld (half geld) zijn, 1 met niets en de rest met iets waardevols voor bij de test. Dan ga je eerder proberen om bijvoorbeeld Aaf af te tasten en haar half geld te geven. Daar heb je geen fuck aan. Nee hij wilde al per se met Sofie ruilen en dat is voor mij iets anders dan de rest doet.