Ik zit gelukkig na 7 afleveringen nog niet in een tunnel, maar wel in 2 tunnels. Het is voor mij Susan of Freek.
Ben nu vanaf aflevering 1 weer een en ander terugkijken, wat scheelt dat wanneer je niet meer op Maurice, Owen, Daphne, Jennifer en Aaf hoeft te letten maar alleen de andere 5 in de gaten kan houden. En in mijn geval alleen Susan en Freek.
Bij het verdelen van het molgeld na de eerste opdracht (Sofie, Jennifer, Susan en Aaf krijgen 100 euro). Sofie gooit dan in de groep dat iedereen een briefje houdt, terwijl de rest een penningmeester wilt. In koor roept de rest massaal: Neeeee wanneer ze het weer voorstelt. Freek staat achter haar en die roept dat niet, maar ondertussen dat de rest nee roept zegt hij: geef maar hier en gaat al met een gebaar naar Sofie. Even later krijgt hij het geld in de schoot geworpen, wanneer hij tot penningmeester wordt gebombardeerd. Wel erg makkelijk, met de wetenschap wat hij daarna met het geld heeft gedaan samen met Sofie.
Ook zie je hem duidelijk bij de spotlight opdracht Tygo volgen. Zoals al veel eerder in dit topic aangegeven heeft hij het eerst over Philips (wat goed is). Daarna begint Tygo over groene lasers. Freek vraagt duidelijk na wat hij bedoelt, Tygo wijst de algemene lasers aan en Freek verandert opeens van gedachte voor het seinen.