Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Er is 1 escape plan. Laat het woordje niet weg en je hebt het resultaat. Er zou toch nog een twist komen? Die heb ik nog niet meegemaakt. Ja de enveloppen die opgehaald moesten worden maar verder.
Onvoorstelbaar hoe verstokte Freek-tunnelaars temidden van de puinhopen van hun ingestorte tunnel nog proberen Freek toch de Mol te laten zijn!
Ik denk heel erg montage.
ik denk het niet. Het is gewoon besproken met de kandidaten dat ze moeten proberen een pokerface te houden. Dat zie je in alle seizoenen terug. Ze weten ook wel dat ze met een tv programma meedoen hoor en dat het voor de kijkers spannend moet blijven en dat er een cliffhanger wordt opgenomen. Daarbij weten ze zelf al ongeveer hoe het zit, dus voor hen is het niet spannend meer. Vorig jaar bijvoorbeeld keken Kees, Carolien en Paulien ook heel serieus terwijl ze bij de lunch de dag ervoor ook al hadden zitten dollen met Kees.
Wacht ff.... Art tegen Suus, jij bent niet de winnaarArt tegen Sofie, jij bent niet de verliezerArt tegen Freek, jij bent miet de molMaar wacht, dat klopt, want volgens Suus en Sofie is Freek niet de mol.Ze hebben beide niet op Freek gestemd en dus is er geen winnaar of verliezer.Maar Freek kan nog steeds de mol zijn... Alleen niet voor zijn kandidaten
Het is wachten op zijn grote ogen met een stamelende 'ik snap het nog steeds niet'
Ehhh volgens de app is alleen maar Freek als winnaar mogelijk???
Ik heb het allemaal even laten bezinken. Hoe graag ik het ook zou willen dat Freek als nog de Mol blijkt te zijn, ik zou het nog steeds een briljante actie vinden als Art gewoon zegt, "je bent niet de mol voor de twee dames", maar ik denk toch dat dat er niet in gaat zitten. Susan vind ik nog steeds te voor de hand liggend. Dus ik had mijn Freekmoltunnel al een beetje omgedoopt in de Freekwinnaartunnel, dit zou dan alleen maar een bevestiging zijn. Maar dit vind ik ook wel weer raar. Zouden de appmakers nu een boete krijgen omdat ze eigenlijk al naar buiten hebben gebracht dat Sofie dus de mol is? Of zit er toch weer een addertje onder het gras.
Hoe zouden de appmakers bekend gemaakt hebben dat Sofie de mol is dan?
Deze volg ik inderdaad ook niet.Als Freek verliezend finalist, kunnen zowel Susan als Sofie mol zijnAls Susan verliezend finalist is, is Sofie mol (of Freek)
Mijn oprechte deelneming aan alle Freek-tunnelaars....Proest!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
789 gasten en 3 vaste bezoekers