En dan pontificaal beweren dat iedereen in je 'hotseat' exit gaat en dat dit wel een 'erg goeie mol' is in deze serie..? Please already..
Mja, daar kreeg ik dat gevoel ook bij. Het is allemaal onder voorbehoud en wederom geldt hier: assumptions are the..
Maar toch: het is wel iets te toevallig dat J-W bij elke test als verdachte invult degene die kort daarop zal afvallen. Op dat moment zal de mol lijkt mij van dat feit nog niet op de hoogte zijn, want het shot 'de mol doet alsof ie de test maakt' gebeurt ten tijde dat alle kandidaten de test moeten maken. En zo snel kun je nooit de mol inlichten en hem influisteren 'X is de nieuwe afvaller en dus jouw verdachte'.
Jan-Willem vind ik wel leuk opgaan in alle opdrachten, leuke uitspraken hebben en dergelijke. Maar over zijn molschap ben ik nog niet uit. Het kan zeer zeker gewoon J-W zijn, maar er zijn te veel dingetjes waarvan ik zoiets heb: juist daardoor komt J-W te veel in de spotlights en laat de montage nu net de echte mol in de luwte afzijdig houden van alle aandacht... Lastig, lastig...