Ik zie dit weinig anders als altijd, al vanaf Yvon zie je de mol nauwelijks in massa-opdrachten, telkens hoor je dan achteraf dat de mol niets hoefde te doen want die andere 7, 8 , 9 mensen verklootten het al. Dus dat hij altijd achteraan staat niks te doen op dit moment in de serie vind ik heel mols.
Hmmm ik denk toch wel dat bepaalde Mollen actiever waren dan andere, ook met betrekking tot hun medekandidaten en de invloed die ze daarop uitoefenden (oa Dennis W, Kees). Dat allemaal over een kam scheren is toch iets teveel wat mij betreft sws.
Daarnaast hebben ze dit duidelijk geprofileerd vanaf dag 1.
En dat hij zich staande houdt in dit gezelschap is toch ook onbesproken? Hij gaat bijv. dat bondjes-gesprekje met Daphne prima aan en je ziet wel meer interactie dat hij 'normaal' doet. Wel zoveel mogelijk op de achtergrond maar goed, dan hebben we weer een keer ZO'N mol toch?!
Het gaat dus
nogmaals niet om 'je staande houden'.
Dat heb ik nooit betwist. Wat ik zeg is iets anders, namelijk in welke mate hij idd invloed uit kan oefenen of weg kan komen met iets. Van Freek heb ik dat daadwerkelijk in de serie
gezien/gehoord, van JW niet. Dit nav een Tygo in de mix dus voor alle duidelijkheid.
En misschien is die duidelijke absentie van verdenking wel wat Art bedoelde in de allereerste woorden van de serie; het is toch een ballsy verhaal als je daadwerkelijk onverdacht bent gebleven?
Seriously..?!
Jij wilt dat het verkoop-argument voor volgende series zal zijn: 'Ja we zeiden dit maar dat was eigenlijk nonsens..'
Het is alleen ballsy als je onverdacht blijft met behoorlijke Molse acties die je kunt tonen aan het einde, niet met 'ik deed geen moer en vertraagde de boel een beetje'....
Dat hij het plaatje niet mooier maakt in de celeb list van mollen, ach... Eerlijk gezegd kende ik AM en Patrick ook nauwelijks en van Kees wist ik al helemaal niet wie hij was behalve dat hij uit Volendam kwam. Nu zie ik ze overal opduiken, ik denk dat meedoen aan WIDM ook wel een mooie boost aan je carriere geeft Dat terzijde, maar JW als mol lijkt me prima kunnen in jouw geschetste scenario, de eerste radioman!
Plaatje mooier maken is geen overweging hier imho.
Het gaat totaal niet om de 'celeb' status want daar gaat het al jaren niet meer om.
Waar het wat mij betreft veel meer om gaat is om de balls.
En een t-shirtje aantrekken dat zegt 'No guts No glory' geeft niet bepaald aan dat je die cohones ook daadwerkelijk hebt, wat mij betreft..