Juist om die reden zou het nogal 'been there done that' zijn toch?
Uiteraard, maar het stellige 'ik geloof niet dat de mol dit zou doen' voor aflevering 10 is geweest vind ik voorbarig. Meer niet
Ja dat klopt, maar dat was een actie van Milouska zelf en later pas als 'hint' gebruikt. Plus, toen was dat nog nooit gedaan, waardoor het niet zo in het oog liep (en het was ook nog de beginletter van haar naam, waardoor het sowieso multi-interpretabel was). Nu zou ik het echt heel jammer vinden als dit soort 'hints' nog wordt gebruikt. Het is zo obvious dat ik eerder verwacht dat het een kandidatenactie is dan een mollenactie om een specifiek t-shirt aan te trekken. Maar we zullen het zien in de laatste aflevering!
Mee eens, maar op voorhand dingen uitsluiten omdat de mol dit niet zou doen vind ik voorbarig zolang we aflevering 10 nog niet gezien hebben. Bovendien weet J-W (om on topic te gaan) dat menig molloot elk seizoen gevolgd heeft en zo door heeft dat dit een hint kan zijn, in die wetenschap gebruikt ie het juist om een rookgordijn op te werpen zodat de andere kandidaten hem gaan verdenken (want ja Milouska droeg ook een keer een t-shirt met daarop een aanwijzing) Resultaat: het helpt ab-so-luut niet, dat zagen we wel toen de meerderheid J-W als vertrouwenspersoon aanwees zodat ie gezellig mee kon luisteren wat de anderen uitspookten
Ik vond dat echt een van de allerslechtste 'hints' ooit.
Maar sws, serie 6 versus serie 14..
En 'M' versus 'MOL' is ook weer een ander verhaal, trouwens.
In combi met de 'mijn mol is telkens de afvaller' is het echt te goedkoop en afgezaagd.
Mwah.. in de categorie allerslechtste hints.. Ja, hoe had u kunnen weten dat Yvon Jaspers de mol was? Ze schreef mol met ketjap in de rijst
Enfin, dat obvious hints bam in your face binnen komen en er geen ontkennen aan is, maakt ze minder leuk. Alleen daarom al, nu we onderhand al bij seizoen 14 zijn, kun je die gedragingen van J-W betitelen als kandidaat-die-graag-voor-doet-komen-dat-ie-de-mol-is. Dus leuke poging Jan-Willem, je blijft voor menigeen simpelweg een kandidaat