Daarom dat ik denk dat Freek en JW samen de laatste week ingaan als mol en winnaar/verliezer.
Bij het abseilen zijn de enige speculaties die er nog zijn de 2 Freekstellingen en de kokers van JW(50 of 150/ 1500/1400 euro op de markt). (ok, dat laatste kan ook voor susan gelden maar JW sloeg die koker over )
Als we het 'Abseilen' als heilig beschouwen, denk ik juist niet dat Freek de mol is (ok, ik denk dit om 100 redenen, maar goed).
Daphne/Jennifer 2 goede kokers, Aaf/Freek 2 goede kokers. Een van de 250 laten liggen kokers is van Aaf die liegt over het boekje (en Susan/JW slaan deze over). Dus Freek zorgt in ieder geval voor een groot deel van het gewonnen geld. Het enige geld dat eruit zou kunnen zijn vanwege Freek is als hij de mol is en dan alleen maar, omdat hij de mol is, verder heeft hij niks bijgedragen (aan het verminderen van de pot). Ik denk dat we de mol ook moeten zoeken in kandidaten die kokers overslaan, omdat dat het meeste geld uit de pot haalt.
Als we dan het meer logische bedrag van 1500 euro kiezen, is JW het ook niet. JW pakt dan ook nog eens 250 euro.
Wat ik dan nog over heb, is Susan op 1, en Tygo/Sofie op een tweede plek, omdat we niet weten wat zich daar afspeelt.
Of stiekem toch 1400 euro, om JW nog een kansje te geven? Ik geloof er niet meer zo in, maar het is leuk om hem erbij te houden. Betekent wel dat er precies 50kg op de pallet moest liggen.
Ik ben met de getallen bezig geweest maar dat het 1400 is kan wel kloppen.
1e opdracht verdienen ze 400 euro, bij de dam 1200 euro en dus als op de markt 1400 euro ligt dan heb je in totaal 3000 euro
Ik heb teruggekeken en bij het roeien geeft Art geen maximaal bedrag aan dus ik neem dan maar aan dat ze alles wat ze hadden kunnen verdienen tot dan hadden mogen inzetten. Blijft alleen de grote ontbrekende factor het koffertje.
Ga effe rusten nu dus zal straks achter mijn pc wel weer eens verder rekenen
Als je gaat rekenen, Syllie, bekijk dan ook eens het forum: Rationele .... 'Follow the money' . Daar is al een hoop uitgerekend. En bedenk dat het om het maximaal te verdienen bedrag gaat. Het droomscenario.