Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Een finale JW! Susan Freek zou mooi zijn om al die tunnels nog even in stand te houden.
Volgens mij gaan ze overleven, spelen voor een vrijstelling en op zoek naar Art. Ze kunnen waarschijnlijk de kist openen voor geld, maar geen geld slurp opdracht gezien in de promo's....De 2250 euro blijft op naam van JW
Citaat van: Syllie10 op 5-03-2014, 21:40:26Dus tot tegendeel bewezen is morgen blijf ik in deze tunnel hangen en stort die wel in dan zien we dan wel weer waar ik uit kom Hier hetzelfde. Bovendien zijn er zeker een aantal goede hints naar JW. Mol schijnen met de zaklamp, het maagdelijk wit waar Art het over had in de optocht, het groene stoplicht + groene topito, hij kreeg bij de vorige aflevering toch ook als enige een groen scherm te zien, het afdoen van de zonnebril van Susan en haar recht aankijken toen zei iets zei van misschien kan ik hierdoor wel in contact komen met de mol, enz. Alleen het geld bracht mij inderdaad aan het twijfelen, maar ik heb ook de hoop dat ze daar weer spullen voor kunnen kopen. Tot slot durf ik ook niet uit deze tunnel te stappen, want stel je eens voor dat hij het anders tóch blijkt te zijn. Dan zou ik de komende maanden ondergronds blijven
Dus tot tegendeel bewezen is morgen blijf ik in deze tunnel hangen en stort die wel in dan zien we dan wel weer waar ik uit kom
Dat niet alleen maar de Susanners zien overal Vissen in omdat ze Visser als achternaam heeft, maar als je naar het sterrenbeeld van JW gaat kijken is dat ............uhm jawel vissen
Wat zullen veel forumers nu verdwaasd voor de buis zitten Jammer dat hij er uit ligt want ik begon hem steeds leuker te vinden
Toen Sofie groen kreeg wist ik al dat JW er uit zou gaan dus heel veel verrassing zat er niet meer in Maar wel jammer want had genoeg acties gezien die molbaar waren door hem.
Okee was al bang dat ik koest gaan switchen dus Susan of Freek.Iemand tips?
Jan-Willem Roodscherm.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
872 gasten en 0 vaste bezoekers