Zal ze het bootje nog gesaboteerd hebben?
Heeft ze Freek voorbij zien rijden?
Hoe heeft ze de roeiers geronseld?
Wie, wat, waar envelop?
Kom maar op met die ontknoping!
Sorry, maar deze vragen lijken allemaal onbeantwoord te blijven... Tot nu toe heb ik toch een beeld van een zeer slechte mol bij haar die het vooral leuk vond als er niets verdiend werd, omdat kandidaten het verpestte, dan dat zij bezig was met het verpesten van de opdracht... Veel te veel bezig met het niet verdacht worden, dan met het mollen.
Het niveau van de acties werd al in de eerste twee voorbeelden in de aflevering duidelijk:
1. De mol haalt geld op, zo ongeveer als enige. Briljante molactie natuurlijk. NOT...
2. De mol zegt een verkeerd nummer in een opdracht die toch al gefaald is. Lekker boeiende molactie, waardoor de opdracht verpest is. O wacht, dat was het natuurlijk al...
En op dit niveau ging men nog wel even door... Ik heb het idee dat het aantal opdrachten dat zij echt verpest heeft, op een hand te tellen is... Ik had graag beelden gezien een Suus die een boot heeft gesaboteerd of wat kayak-kampioenen had geregeld oid... Maar blijkbaar waren die er niet...
Om die reden vraag ik me af waarom zij eigenlijk al vanaf het moment dat ik de namen kon al boven kwam drijven bij mij... Eigenlijk vanaf het begin was Susan mijn voornaamste mol, al moet ik wel eerlijkheidshalve toegeven dat Freek op bijna dezelfde hoogte stond en dat ik de knoop pas echt net voor de finale door gehakt hebt. Maar als ik daarvoor één naam moest geven, zou het Susan geweest zijn...