En hoe zouden die ontvangers daar 'de meeste controle' over hebben, als het seinen in de eerste plaats al niet goed gebeurt?
Daar 'staat of valt' het al mee..
Niet gezegd dat de mol zich niet onder de ontvangers kan bevinden, maar 'de meeste controle' is in dit geval uiteraard per definitie niet van toepassing.
Excuses voor de late reactie. Klopt, deze had ik niet goed genoeg doordacht, ook bij het seinen kun je prima mollen.
Ik denk dat de plek van de mol roltrapopdracht, waarin de plaatsing op omgekeerde alfabetische volgorde nog steeds met opzet tot stand kan komen. Je kunt andere kandidaten natuurlijk beinvloeden om een volgorde te bepalen waarin je als mol op een gunstige positie komt te staan. Hetzelfde geldt voor de seinopdracht, je kunt gewoon een ander aanwijzen die graag in de spotlight staat. Alleen ben ik het dus met Supernova eens dat het ontvangen niet per se de beste positie is.
De antwoorden bij de toekomst opdracht die naar Susan wijzen vind ik erg mooi gevonden en goed uit te leggen in afl 10! Ik vind hem eigenlijk des te sterker omdat hij ook te kraken is door kandidaten.
Laatste dingetje: ik heb hem al een tijdje niet voorbij zien komen, maar wil het toch even noemen. Ik vind Tissue of alle andere verwijzingen naar Sue geen goeie hint naar Susan. Sue is niet Engels voor Susan, Susan is Engels voor Susan.