Ik weet niet wat je bedoelt met het aanhalen van die topics, maar goed...
Punt wat ik wilde maken is dat vele een keus gemaakt hebben qua mol en als je daar maar iets tegen in gaat, ze meteen op hun pikkie getrapt zijn. Een normale discussie kan je niet meer voeren, omdat ze zo zeker zijn van hun gelijk dat ze alles naar hun gelijk proberen te praten, hoe krom de wegen er naar toe ook zijn. Ik lig hier echt soms dubbel van de 'hints' die mensen denken te zien. Ik verwacht dat het overgrote merendeel bullshit is...
Ja, heb je zeker gelijk in, al probeer ik dat voor mezelf niet te doen. Maar ik blijf dat lastig vinden.
De hints lijken me ook inderdaad een hoop BS
Maar het is zoals je zegt: ik moet er vaak hard om lachen. 5+6, delen door het geboorte jaar, vermenigvuldigd met het veertiende seizoen en het is Tygo (of Sofie, of Freek, of weet ik wie). Als Susan de mol is verwacht ik iets van:
* Bloem in het haar (... moet je zien: paard)
* Heilige aanwijzing (vingertjes in de lucht Boeddha)
* Schoppen Aas (Aces of Spades: Koning van het scheppen)
* Toekomstvisie (antwoorden juist in de test)
* Enveloppen aflevering 1 (finale)
* Balans: weegschaal
Maar ze stoppen er ook vaak een hoop BS hints in, dus ik sluit niks uit.
En discussies voeren, blijf ik leuk vinden. Als iemand een goed pleidooi heeft voor Sofie dan sta ik daar helemaal voor open. En Freek bashen is een soort hobby van me.
Ik noemde de topics omdat het ook best leuk is om een bepaalde mol te kiezen. Ik kies er altijd eentje en dan ga ik daarvoor. In het begin had ik bijvoorbeeld een top 3 van Aaf, Susan en JW (in die volgorde), maar had de meeste lol toen ik gewoon vol voor Aaf ging. Dat ik er daar dan helemaal fout zat, swa, ik heb genoten. En ik denk dat de Freekers dat ook doen op dit moment.