Ik ben de aflevering aan het terugkijken en het valt me op dat wanneer Art zegt, maak ke klaar voor test en executie, dat Susan dan eerst afwachtend naar de anderen kijkt en dan na een paar seconden een beetje schrokkerig haar handen half voor haar mond doet, alsof ze wilt afwachten hoe de anderen reageren..
Ik heb heb de aflevering net ook voor de 2e keer gekeken en mij viel hetzelfde op. Elke keer als ze verbaasd is of zou moeten zijn, heeft ze dezelfde houding: Handen voor haar mond en onderkant van haar neus tussen haar vingertoppen... Als ik verbazing zou moeten acteren, zou ik dat ook zo doen. Vond het niet heel naturel.
Momenten waarop me dit opviel: Aankondiging 1e executie, Uitslag 1e executie bij haar eigen scherm, 1e executie bij uitslag Daphne, 2e executie uitslag Maurice.
En dat ze geld pakt is geheel aan Jennifer te danken. Zij vindt het geld, Suzan wandelt erachter aan. Jennifer reageert op het wenken van Tygo, Suzan loopt al 10 meter verder de verkeerde kant op. Heb haar nog niet echt zien mollen, maar dat was als mol ook niet nodig deze aflevering.