Slim dat ze die vrijstelling niet heeft ingezet. Hopelijk zet ze hem volgende aflevering in. Ik zie de zwarte vrijstelling nog wel terugkomen in het seizoen (als dit het was is het wel heel weinig, al die sensatie over dat ding
) maar ik geloof niet dat ze het twee afleveringen achter elkaar doen. Betekent dus dat ze hoogstwaarschijnlijk aflevering 4 haalt.
Verklaart overigens wel waarom Susan vaker op de enveloppen staat. In de vooruitblik zag je dat de kandidaten enveloppen aan het versturen waren. Susan heeft een vrijstelling en dus per saldo op dit moment de grootste kans om in de finale te komen.
Verder blijf ik Susan verdacht vinden. Dat ze gelijk roept dat ze een vrijstelling heeft bewaard komt heel kandidaats over. Ze zou de tactiek van: Ik ben een enthousiaste kandidaat, maar ben zo blij over dingen dat ik ze moet delen en niet voor me kan houden-strategie hebben gekozen. Vond het best verdacht. Ze heeft ook niet veel in de pot gebracht en het enige wat tegen haar als Mol zou spreken is dat ze de Veluwe zegt.. zit me dan weer dwars in mijn verdenking.
Overigens vind ik Susan wel een leuke kandidaat, van mij mag ze de Filippijnen halen..